Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet en Nicotine"
"Bij ons in de shop kun je nog wel blunts kopen. 1 euro kosten ze.."
"Ik blow owk elke dag, af en toe paar bommetjes.. Zoals gisteren heb ik 3 bommetjes gehad, kheb nu al beginnende wallen weer onder men ogen zitten :P"
"BobG zei: Ik ben de drugs af Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg... Klik om te vergroten... Nee, zolang het maar niet elke week s. :P haha"
"Snoepjes, rondjes,, :P"
"Heb 4 bommetjes gehad, en paar joint.. Net zo klaarwakker, al vanaf vrydagmorgen half 9.. Maarja, morgen maar even weer bij slapen :P"
"Hier in de shop is het ook 2.50 voor een voorgedraaide Joint of Hasjjoint. En bij de dealer 2 euro voor een joint, 5 euro per gram."
"Ik heb het al eens eerder gehoord dat je van (teveel) wiet roken, geheugenverlies kan krijgen.. En sommige dingen zo vergeet. (gehoord van iemand die om een andere redenen in een kliniek heeft gezeten en daar drugsverslaafden heeft leren kennen). Maar ik denk dat je dan redelijk veel, en dan bijna elke dag wel door moet smoken."
"Rook dan gewoon een joint met bluntvloeitje.. Wild honey, Cosmopolitan, Blueberry en nog wel veel meer zijn wel lekker.."
"Ik val er niet van in slaap.. Ben afgelopen nacht ook hele nacht wakker geweest :P"