Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foei foei wat een die hard, die gaat er nog wel een keer aan ten onder.

OT: niks.
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu een hele fles wijn. En diazepam in hetzelfde tempo. het vervelende is dat mn wijn nu op is en ik niks heb om de diazepams mee weg te spoelen.

ik wou dat er een drug was die sterk genoeg was om m'n horror weg te dempen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Readerbot zei:
en ik niks heb om de diazepams mee weg te spoelen.
Klik om te vergroten...
Water?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook wat verstandiger inderdaad.
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil gewoon niet meer voelen. Maar het werkt niet.
Ja, ik ben een junk en dit is junkgedrag. Ik geef het toe.
Verpest ik m'n leven? Misschien.
Maar is een leven dat alleen bestaat uit angst, eenzaamheid en verlatingsangst het waard om te leven?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
een psychiater is de enigste drugs die jou gaat helpen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Readerbot zei:
Ik wil gewoon niet meer voelen. Maar het werkt niet.
Ja, ik ben een junk en dit is junkgedrag. Ik geef het toe.
Verpest ik m'n leven? Misschien.
Maar is een leven dat alleen bestaat uit angst, eenzaamheid en verlatingsangst het waard om te leven?
Klik om te vergroten...
Hoi Aafke!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Readerbot zei:
Ik wil gewoon niet meer voelen. Maar het werkt niet.
Ja, ik ben een junk en dit is junkgedrag. Ik geef het toe.
Verpest ik m'n leven? Misschien.
Maar is een leven dat alleen bestaat uit angst, eenzaamheid en verlatingsangst het waard om te leven?
Klik om te vergroten...
Hoi Aafke!
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel het, de stijl komt niet geheel overeen. :wink:

OT: caffeïne
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arthur King zei:
Drientje zei:
Readerbot zei:
Ik wil gewoon niet meer voelen. Maar het werkt niet.
Ja, ik ben een junk en dit is junkgedrag. Ik geef het toe.
Verpest ik m'n leven? Misschien.
Maar is een leven dat alleen bestaat uit angst, eenzaamheid en verlatingsangst het waard om te leven?
Klik om te vergroten...
Hoi Aafke!
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel het, de stijl komt niet geheel overeen. :wink:

OT: caffeïne
Klik om te vergroten...
Die eerste regel deed het.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Die eerste regel deed het.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik wel zeggen dat er sprake is van vooruitgang, nette interpunctie enzo.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Arthur King zei:
Drientje zei:
Die eerste regel deed het.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik wel zeggen dat er sprake is van vooruitgang, nette interpunctie enzo.
Klik om te vergroten...


Wat moet ik me bij nette interpunctie voorstellen dan?
Interpunctie die altijd met 2 woorden spreekt en tijdens het eten niet met volle mond praat? :flushed: :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
GHB.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arthur King zei:
Drientje zei:
Die eerste regel deed het.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik wel zeggen dat er sprake is van vooruitgang, nette interpunctie enzo.
Klik om te vergroten...
Van alle dingen die Aafke fout deed was grammatica er niet 1 van.

search.php?keywords=&terms=all&author=bier&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Arthur King zei:
Drientje zei:
Die eerste regel deed het.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik wel zeggen dat er sprake is van vooruitgang, nette interpunctie enzo.
Klik om te vergroten...
Van alle dingen die Aafke fout deed was grammatica er niet 1 van.

search.php?keywords=&terms=all&author=bier&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Klik om te vergroten...
Gevalletje valse projectie van mijzelf. :flushed:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
<3 is de emo manier om een hartje te maken.
Klik om te vergroten...
idd je bent mn bffl, nwly , hsvj


ontopic: biertje
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben AT. Mijn alternative account voor als ik niet van thuis post.
En OT: DMAA en Caffeine. DMAA <3
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
dmaa minder dan 3 wat? 3 gram?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
goeie taat :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
<3 is de emo manier om een hartje te maken.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ale je de smaak wil wegdrinken, waarom drink je het dan? De nasmaak is juist het lekkere aan whisky.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9959969979989991000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."