Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmaag naar de klote na xtc-gebruik

maag naar de klote na xtc-gebruik

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, na het gebruik van xtc is m'n maag zo naar de klote, ik wil vrijdag pilletje pakke en dag erna flink te pletter drinke, maar dat gaat niet na xtc gebruik, iemand hint voor daar minder last van te hebben?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, dat is een van de nadelen van xtc. Wil je het niet hebben, dan moet je het volgens mij gewoon niet nemen. Althans voor zover ik weet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij helpt het om gewoon goed te eten de dag na gebruik. Gezond of niet maakt niet eens heel veel uit (om het gevoel weg te krijgen) als je maar gewoon lekker veel eet. En verder ben je zowiezo sneller lam de dag na x
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc met melk? bij mij werkt dat niet, dan kan ik slikken wat ik wil de pillen slaan dan echt niet in, maar dat is misschien persoonlijk?
TS: je maag naar de klote, hoeveel slik je dan? want van 1 of 2 pillekes kun je de dag erna gewoon zuipen, met meer ook wel maar je moet idd wat al gezegd is ff goed ontbijten.
suc6 ermee.
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien
Klik om te vergroten...

Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Enesteene zei:
de xtc innemen met veel melk, en ook melkproducten blijven drinken nadien
Klik om te vergroten...

Ik heb afgelopen weekend anderhalf litr melk gedronken en was voor het eerst dat ik me lichamelijk niet zo uitgeput voelde. Echt een aanrader en het smaakt best lekker. Tip: doe het wel in flesjes, uit een anderhalf literpak drinken is niet bepaald relaxed :sunglasses:
Klik om te vergroten...

altijd 1 pil gehad, deze vrijdag wel 2 :), en kga echt geen melk ligge bestelle :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
lol
XTC en Alchol :beer: ook al is het de dag er na :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ff off topic , sry , maar ik ben net een halfuur strijk gegaan van je signature Telefoon xDschitterend
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
lol
XTC en Alchol :beer: ook al is het de dag er na :P
Klik om te vergroten...
tegelijk kan ik mr de dag erna niet, kga probere geen alcohol te drinke, kijke of het dan wel goed gaat :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."