Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn

Hoofdpijn

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat zijn je neurotransmitters die naar de kloten gaan (blokeren heropname van dopamine/serotonine)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als de MDMA gaat uit werken Krijg ik een ENORME koppijn ( bij pakken maakt het adan alleen maar erger . )

wie heeft dit ook ?

ik ga aan de pep :hearteyes: next time

fuck die koppijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, nog nooit last van gehad gelukkig :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
mss moet ik minder mdma pakken ..

decibel": 350mg Kristallen (2x )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jua daar ligt het dus aan :P :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoofdpijn heb ik alleen als ik enorm strak heb gestaan en dus strakke bekken heb getrokken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
vochttekort in je hersenen? Je verliest zo veel meer vocht dan je eigenlijk denkt te verliezen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmm dat zou ook kunnen ..

ik drnk wel heel veel hoor!
toch wel 1.5 liter per uur ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ikzelf heb (nog) geen ervaringen met xtc maar ik weet wel dat je door tandenknarsen hoofdpijn krijgt..

er zit namelijk kraakbeen tussen je kaken en als je met je tanden knarst schuift dit kraakbeen naar achteren. Maar om de een of andere duistere reden schuift dit kraakbeen slechts heel langzaam terug op zijn plaats. Dit terugschuiven veroorzaakt de hoofdpijn.

Naarmate je ouder wordt gaat dit terugschuiven steeds trager en zal je dus langer en meer hoofdpijn hebben. :openmouth:

weet niet zeker of het allemaal exact juist is maar zoiets was het toch... :rolleyes:

heb ook een tijdje last gehad van onbewust! :openmouth: tandenknarsen, als ik de tandarts moet geloven toch. Denk dat dit in mijn geval kwam door de koffie waar ik nogal gevoelig voor ben.

de hoofdpijn die ik hiervan kreeg was zo echt een kloppend, bonkend gevoel in mijn hoofd, vooral als ik een inspannig deed
Als ik volledig stil bleef zitten was het minder en een dafalgan helpt vrij goed :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel eens migraine als ik onder invloed van x ben, zwaar kanker is dat
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dat de laatste tijd ook meer. Dan zit ik eerst te trippen, en dan word ik rustiger en krijg ik een knallende hoofdpijn, en sowieso als het uitgewerkt is. Als het uitgewerkt is en ik ben nog steeds wakker, dan ben ik echt ongelooflijk chagrijnig, en heb ik bonkende hoofdpijn, dat is niet lekker meer. Maar ik heb er geen verklaring voor, misschien inderdaad wel van dat tanden knarsen.

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja hier heb ik ook wel eens last van gehad..
Ik voelde de hoofdpijn eerst zachtjes opkomen.. en een paar uur later was het zo erg dat het leek alsof mn hoofd uit elkaar knalde..
Toen het na een paar uur nog steeds niet over was had ik maar een ibuprofen genomen.. ik vond het zelf ook niet erg verstandig, maar ik kon het echt niet meer verdragen.. toen ik wakker werd was de pijn ook helemaal weg gelukkig..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar heb ik ook last van.. Het kan ook van slaaptekort of vocht tekort komen...
Maar tis zwaar kut..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toevallig voor het eerst is hoofdpijn gehad van speed.
Had het verder zelden met speed/xtc,alleen als ik bijna elke dag wat deed (en veel).

Maar ik had ook niet genoeg gedronken denk ik..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meer water drinken voor en tijdens gebruik. En nog meer als je hoofdpijn op voelt komen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je de hoofdpijn ben je al te laat met drinken eigenlijk..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Freezing zei:
Ik heb wel eens migraine als ik onder invloed van x ben, zwaar kanker is dat
Klik om te vergroten...

had ik de laatste keer ook, dik klote :d
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van t weekend nog gehad... jeetje wat deed dat zeer zeg
.. Lijkt net of ze een riem om mijn kop hebben vastgebonden en dan maar heel hard aantrekken
.. Heb het vooral in mijn voorhoofd.. jullie ook???

Ik neem altijd paracetamolletje.. 2stuks.. maar eenmaal als ik al hoofdpijn heb, gaat dat niet meer over door enkel te proberen te slapen
.. Daarna is het gelukkig altijd over...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb het altijd rechtsachter in me hoofd maar lichte steken maar

vervelend maar de wereld vergaat niet :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik krijg alleen koppijn als ik er sos bij heb gebruikt, als ik dat niet doe heb ik nergens last van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."