Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwjaar - Hoeveel?

Nieuwjaar - Hoeveel?

109 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stuk of 10 ofzo.. tis mn laatste keer..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
chrzz zei:
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 pilletje genomen en verder vrij weinig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
chrzz zei:
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
Klik om te vergroten...

Was geen slechte speed hoor ^^ Ik stond echt retestrak, nog nooit zo hard gegaan als deze nacht denk ik. Nog steeds niet geslapen (logisch :P) maar ik voel me echt een WRAK op dit moment. Mn pupillen zijn nog steeds schotelbordjes, maar ik heb overal pijn. Vooral mijn knieen, mijn rug en allerlei organen (maag en lever vooral). Te veel xtc en bommetje geslikt.. Ik had heel erg het zuur daarstraks, maar heb wat melk gedronken en nu is het minder. Ik heb ~2 gram in bommetjes gedaan en ~1 gram gesnoven, maar het kan ook meer/minder zijn, maar toch ongeveer die hoeveelheid. Ik herinner mij nog dat ik rond het eind van de avond veel geknoeit heb op een skatepleintje dicht bij de feestzaal. Van mijn 5 gram is nog 1 dikke lijn over, die's voor na het eten. De pillen kon ik helaas niet meer op voorrand aangeraken, en heb dus veel moeten zoeken en veel moeten betalen voor pillen. Ik weet 1 ding: nieuwjaar was geslaagd dit jaar!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een katerloze nieuwjaarsdag is eigenlijk ook wel heel prettig ervaar ik nu :P !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
chrzz zei:
lysergine25 zei:
chrzz zei:
Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:

ongevre 3 grm spede
7 xt pielle

ben kwtyt VIES KWYT :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
Klik om te vergroten...

Was geen slechte speed hoor ^^ Ik stond echt retestrak, nog nooit zo hard gegaan als deze nacht denk ik. Nog steeds niet geslapen (logisch :P) maar ik voel me echt een WRAK op dit moment. Mn pupillen zijn nog steeds schotelbordjes, maar ik heb overal pijn. Vooral mijn knieen, mijn rug en allerlei organen (maag en lever vooral). Te veel xtc en bommetje geslikt.. Ik had heel erg het zuur daarstraks, maar heb wat melk gedronken en nu is het minder. Ik heb ~2 gram in bommetjes gedaan en ~1 gram gesnoven, maar het kan ook meer/minder zijn, maar toch ongeveer die hoeveelheid. Ik herinner mij nog dat ik rond het eind van de avond veel geknoeit heb op een skatepleintje dicht bij de feestzaal. Van mijn 5 gram is nog 1 dikke lijn over, die's voor na het eten. De pillen kon ik helaas niet meer op voorrand aangeraken, en heb dus veel moeten zoeken en veel moeten betalen voor pillen. Ik weet 1 ding: nieuwjaar was geslaagd dit jaar!
Klik om te vergroten...
waar zijt ge geweest???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
alleen gezopen met oud en nieuw :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
zo'n 350 mg mdma en een zooi pep.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trippelicious zei:
kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toevallig CC Ter Kommen in Hoeselt? Ik was daar ook. ^^ Ik had ook die kersjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is 1.5 gram sos geworden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is dus 6 capsules mdma van 250mg geworden, te veel te veel, en wou juist het nieuwjaar nuchter beginnen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
khad er 4 binne , 1 wit armanike en 3 rode ferraris
ware wel bon :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
chrzz zei:
Trippelicious zei:
kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toevallig CC Ter Kommen in Hoeselt? Ik was daar ook. ^^ Ik had ook die kersjes.
Klik om te vergroten...

Ja kwas ook in terkomme, en derna gizmo :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
had 6 dolfijntjes en paar lijntjes sos
die zijn goed :)
what a night :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had 1 pilletje en wat joints :) Ben nog onervaren gebruiker dus t was harstikke spacend :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
uiteindelijk 2 witte dolfijntjes, paar lijnen ketamine en behoorlijk wat drank.
opeens was het lichtje uit en werd ik een paar uur later wakker op de bank :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met oud en nieuw had ik 9 pillen gehad, en nog een grammetje sossa en pep
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
0.8 soz 0.3 keta

en heeel wat alcoholo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."