#1
Stuk of 10 ofzo.. tis mn laatste keer..
chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lysergine25 zei:chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
waar zijt ge geweest???chrzz zei:lysergine25 zei:chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
Was geen slechte speed hoor ^^ Ik stond echt retestrak, nog nooit zo hard gegaan als deze nacht denk ik. Nog steeds niet geslapen (logisch :P) maar ik voel me echt een WRAK op dit moment. Mn pupillen zijn nog steeds schotelbordjes, maar ik heb overal pijn. Vooral mijn knieen, mijn rug en allerlei organen (maag en lever vooral). Te veel xtc en bommetje geslikt.. Ik had heel erg het zuur daarstraks, maar heb wat melk gedronken en nu is het minder. Ik heb ~2 gram in bommetjes gedaan en ~1 gram gesnoven, maar het kan ook meer/minder zijn, maar toch ongeveer die hoeveelheid. Ik herinner mij nog dat ik rond het eind van de avond veel geknoeit heb op een skatepleintje dicht bij de feestzaal. Van mijn 5 gram is nog 1 dikke lijn over, die's voor na het eten. De pillen kon ik helaas niet meer op voorrand aangeraken, en heb dus veel moeten zoeken en veel moeten betalen voor pillen. Ik weet 1 ding: nieuwjaar was geslaagd dit jaar!
Trippelicious zei:kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig![]()
![]()
![]()
chrzz zei:Trippelicious zei:kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig![]()
![]()
![]()
Toevallig CC Ter Kommen in Hoeselt? Ik was daar ook. ^^ Ik had ook die kersjes.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."