Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryLand

MysteryLand

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga 27e naar Mysteryland!
Zijn er nog meer mensen die ernaartoe gaan?

Trouwens het word mijn 1e Mysteryland...
Iemand dit feestje al ervaren?
En zo ja hoe was het toen?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
LOLLLLLL
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
het stond in de planning maar ging liever naar decibel :grin:. maare nog nooit geweest maar lijkt me wel een apart sfeertje hebben dus vast wel de moeite waard :grin:. de reden dat ik voor decibel heb gekozen was omdat daar hardcore en early rave was en op mysteryland gaat het me niet hard genoeg :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee helaas, was graag naar mysteryland gegaan, maar ging liever naar Lowlands, overigens was dat echt waanzinnig vet, retegaaf, supercool, etc. Overigens moet ik ook helaas zoals bijna ieder weekend dan gaan werken, mja, Life's a bitch






and then you marry one :wink:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gade 27ste naar Mysteryland :wink:

En ja ook voor mij is het de eerste keer dat ik daar heen ga.
Maar wel het 2de ID & T feest de eerst was afgelope Sensation Black.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geloof me is echt geen vergelijking. Hele andere sfeer, hele andere mensen. Sensation is ook nog eens een nachtfeest dat maakt al een wereld van verschil.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind Mysteryland altijd wel leuk, kben er een jaar of 5 geleden voor het eerst naar toe gegaan. Mooie lokatie, goeie dj's, mooie aankleding. Nadelen zijn dat het massaal is (hoewel het ook wel mooi is als je zo'n massa ziet schreeuwen) en dat het niet echt fijn is met het openbaar vervoer.

Als het lekker weer is dan ga ik er zeker naar toe.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat :angry:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga wel.. 3de keer Mysteryland voor mij!
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trip Unit zei:
Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat :angry:
Klik om te vergroten...

dat vond ik dus ook daarom maar geen mysteryland :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog 1 daggie en dan feesten yeahhh
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yeah morgen even Haarlemmermeer op zijn kop zetten :mrgreen:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
someone_nl zei:
Yeah morgen even Haarlemmermeer op zijn kop zetten :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Gelukkig is het bij mij in de tuin :mrgreen:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
WAAAUUUW MAN is mistery land in jou tuin :openmouth: :openmouth: :openmouth: .. :P
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aaaahhh, dus Trip Unit trakteert????!!!!!

:P Super!

Volgende keer in iemand anders tuin!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marcel zei:
Aaaahhh, dus Trip Unit trakteert????!!!!!

:P Super!

Volgende keer in iemand anders tuin!
Klik om te vergroten...
Whahaha is goed hoor Marcel :P

Ik woon zelf in hoofddorp en het is niet zo heel ver hier vandaan,dus dat is wel zo makkelijk he :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een superfeest is dat zeg! :mrgreen:
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad, heeft misschien zelfs de editie van 2 jaar geleden overtroffen! Geweldig was het!
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trip Unit zei:
Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat :angry:
Klik om te vergroten...

aja hardstyle is ook erg lkkr...the prophet draaide wel lkkr hardcore op het laatst :grin:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick zei:
Trip Unit zei:
Ieder feest heeft zijn eigen sfeertje.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Alleen jammer dat er geen hardcore tentje staat :angry:
Klik om te vergroten...

aja hardstyle is ook erg lkkr...the prophet draaide wel lkkr hardcore op het laatst :grin:
Klik om te vergroten...

en dat was VET, die hardcore op het laatst!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."