Binnenkort paddo-en/LSD-en en ik maak een trip-cd'tje
Iemand nog tips? ('t liefst artiest - nummer)
excuses als deze topic al bestaat trouwens, kon em niet vinden
alvast bedankt
#5
the doors - riders on the storm
of zoek je eerder hardere muziek, ik kan je psytrance/goa aanraden
#6
thx
ja drum 'n' bass achtige shit hebk vooral, en ambient enzo (aphex twin en shpongle)
maar wat is goeie goa dan?
#7
yoyo
goeie goa-trance-...
xerox & illumination
azax syndrom
yahel
the muses rapt ( heel chill , super )
haldolium
rinkadink
andere tip, geen goa :
AIR
#8
weehhh de link doetet niet
#9
goa wordt idd bestempeld als de ideale tripmuziek, maar uiteindelijk hangt het ook beetje af van je muziekvoorkeur, ik hoor enorm graag funky house en muziek met freaky rustige geluidjes in, en ik kan daar ook zonder probleem goed op trippen...
#10
Paar random tips:
Four Tet - You were there with me
Four Tet - Clouding
(sfeer sfeer sfeer )
Four Tet - As serious as your life
(voor de eh... fun, zo'n droog nummer dat)
Bentley Rhythm Ace - Spacehopper
Bentley Rhythm Ace - Who put the bom in the bom bom diddley bom
Up Yours van Promo is ook heerlijk met drugs in je lijf
#12
Aah bedankt!
#13
the Orp, Peel Session, de rest is crap maar deze cd is toch wel het neusje van de zalm om bij te trippen.
#14
Drum n Bass en breakcore en natuurlijk (goa)trance.
Alles wat lekker up-tempo en zweverig is.
#15
van yahel is er toch veel dat suckt hoor, maar da rest van je lijst is wel goed, arnil
kdenk da acid muziek ook nog goe zou klinken..
maar voor mij zou het vooral goa zijn
#16
yahel + veel sucken past niet in 1 zin !!!
nummers als Intelligent life, For the people, Ball dance,...
geniale shit !!!
maar ik geef toe dat hij ook wat mindere nummers heeft
ananda shake ! dino psaras ! 1200 mics !
#17
jeller is right...
maar LSD en shpongle is goed maar ik zou een hele cd luisteren niet alleen losse nummers het is toch de variatie en volgorde van de nrs die hun albums zo space maken...
en oude hippie muziek om lekker vrolijk van te worden
grateful dead - terrapin station
#18
ja For The People is idd heel goed, maar zijn recent werk is echt slecht..
ananda shake heeft ook heel goeie nummertjes maar ook mindere..
Dino Psaras is idd heel goed, maar i kheb er niet zo vele van
en 1200 Mics heeft ook super dingen, maar ook cheesy shit, maar toch zijn zij een belangrijke groep in de goascene hoor
#19
andy c = vet !
menog ! filteria ! kindzadza ! naked tourist ( do you fuck as well as you dance ?)
jeller, je muzieksmaak staat me aan !
#20
het hele album "Spokes" van Plaid, het hele album "The Campfire Headphase" van Boards of Canada. electro-spacey shit
Unknown Soldier en Break On Through van The Doors hebben wel wat 60's psychedelisch over zich heen.
Have fun! ik kan niet wachten tot de lente/zomer, dan ga ik weer paddo's eten.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.