Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripmuziek

Tripmuziek

56 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cereousLid
01-01-2024, 00:00
#1
infected mushroom idd! :rolleyes:
e
ecstasyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles in een :openmouth:

hier stond een URL
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Infected Mushroom
Aphex Twin
c
cereousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Binnenkort paddo-en/LSD-en en ik maak een trip-cd'tje :smoke:
Iemand nog tips? ('t liefst artiest - nummer)

excuses als deze topic al bestaat trouwens, kon em niet vinden :cry:

alvast bedankt :beer:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
the doors - riders on the storm
of zoek je eerder hardere muziek, ik kan je psytrance/goa aanraden :hearteyes:
c
cereousLid
01-01-2024, 00:00
#6
thx :)

ja drum 'n' bass achtige shit hebk vooral, en ambient enzo (aphex twin en shpongle)

maar wat is goeie goa dan? :grin:
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#7
yoyo
goeie goa-trance-...

xerox & illumination
azax syndrom
yahel
the muses rapt ( heel chill , super )
haldolium
rinkadink

andere tip, geen goa :
AIR
c
cereousLid
01-01-2024, 00:00
#8
weehhh de link doetet niet :(
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#9
goa wordt idd bestempeld als de ideale tripmuziek, maar uiteindelijk hangt het ook beetje af van je muziekvoorkeur, ik hoor enorm graag funky house en muziek met freaky rustige geluidjes in, en ik kan daar ook zonder probleem goed op trippen...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paar random tips:

Four Tet - You were there with me
Four Tet - Clouding
(sfeer sfeer sfeer :grin: )
Four Tet - As serious as your life
(voor de eh... fun, zo'n droog nummer dat)

Bentley Rhythm Ace - Spacehopper
Bentley Rhythm Ace - Who put the bom in the bom bom diddley bom

Bluetech - Triangle (retriangulated)

Deceptikon - Way of the samurai

Shpongle - Divine moments of truth

techture - Lost scroll

Telephone Jim Jesus - Struck by falling object

Ulrich Schnauss - Knuddelmaus
(voor vrolijkheid)

't Zijn maar een paar voorbeelden :)
Kijk hier trouwens ook eens: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2080
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Up Yours van Promo is ook heerlijk met drugs in je lijf
c
cereousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aah bedankt! :grin:
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#13
the Orp, Peel Session, de rest is crap maar deze cd is toch wel het neusje van de zalm om bij te trippen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drum n Bass en breakcore en natuurlijk (goa)trance.
Alles wat lekker up-tempo en zweverig is.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
van yahel is er toch veel dat suckt hoor, maar da rest van je lijst is wel goed, arnil

kdenk da acid muziek ook nog goe zou klinken..
maar voor mij zou het vooral goa zijn
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#16
yahel + veel sucken past niet in 1 zin !!!
nummers als Intelligent life, For the people, Ball dance,...
geniale shit !!!
maar ik geef toe dat hij ook wat mindere nummers heeft :)

ananda shake ! dino psaras ! 1200 mics !
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
jeller is right...
maar LSD en shpongle is goed maar ik zou een hele cd luisteren niet alleen losse nummers het is toch de variatie en volgorde van de nrs die hun albums zo space maken...

en oude hippie muziek om lekker vrolijk van te worden

grateful dead - terrapin station
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja For The People is idd heel goed, maar zijn recent werk is echt slecht..

ananda shake heeft ook heel goeie nummertjes maar ook mindere..
Dino Psaras is idd heel goed, maar i kheb er niet zo vele van
en 1200 Mics heeft ook super dingen, maar ook cheesy shit, maar toch zijn zij een belangrijke groep in de goascene hoor
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#19
andy c = vet !

menog ! filteria ! kindzadza ! naked tourist ( do you fuck as well as you dance ?)
jeller, je muzieksmaak staat me aan ! :grin:
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#20
het hele album "Spokes" van Plaid, het hele album "The Campfire Headphase" van Boards of Canada. :) electro-spacey shit

Unknown Soldier en Break On Through van The Doors hebben wel wat 60's psychedelisch over zich heen.

Have fun! ik kan niet wachten tot de lente/zomer, dan ga ik weer paddo's eten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."