#1
Woohooow ANDY C.. Zal weer een feesje worden 


Saivy zei:
Psykaholik zei:Saivy zei:
idd, VEEL te min!!
ook al zou ik de kaarten krijgen, dan zou ik 9/10 nog niet gaan.![]()

dat valt te besprekenSaivy zei:Psykaholik zei:Saivy zei:
idd, VEEL te min!!
ook al zou ik de kaarten krijgen, dan zou ik 9/10 nog niet gaan.![]()
Ook niet als je weet dat ik er zal zijn? :P![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."