Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdafalgan => xtc

dafalgan => xtc

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij kan je xtc gewoon beter links laten liggen als je medicijnen gebruikt. Kan gewoon nooit goed zijn lijkt mij.....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
eerst een dafalgan nemen (binnen een uurtje of 2 max. ) en dan vandenacht xtc, is dat gevaarlijk ? ik vond echt nergens op het forum of op google iets ivm de gevaren .

ik las wel dat beide stoffen door de lever afgebroken moeten worden en dat je daarom na je xtc gebruik beter geen dafalgan neemt... maar hoe zit het als je het andersom doet?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga je zelf zeggen wat dat is of laat je ons dat nu uitzoeken? Lekker gebruiksvriendelijk :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
dafalgan is een heel bekende pijnstiller, en ik heb het hier over dafalgan 500mg, forte.

ik ging er van uit dat de mensen dit wel gingen kennen!

als iemand het weet, kan die het dan nog snel posten? ik moet meteen door.


thx!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pepnoize zei:
dafalgan is een heel bekende pijnstiller, en ik heb het hier over dafalgan 500mg, forte.

ik ging er van uit dat de mensen dit wel gingen kennen!

als iemand het weet, kan die het dan nog snel posten? ik moet meteen door.


thx!!!
Klik om te vergroten...

kzout ni wete, mr je slikt zoveel verschillende legale medicijnen dooreen, waarom zou dat ni moge? , dood zal jer ni van gaan en er word zoveel door de lever afgebroke, alcohol toch ook? dat drinke de meeste ook als ze xtc gebruikt hebben dusjah...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zit codeïne in wat op zichzelf een soort downer is. Mogelijk zit het de 'upper' XTC wat in de weg maar ik denk dat je er weinig last van zult hebben bij 'normale' doseringen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."