Your welcom, kzou ook wel willen gaan maar dit weekend zit ik vol. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel kick. Mss volgend jaar. Ik ga t weekend van 22juli naar ruigoord. (reggeafestival)
#10
Holy shit wat een uber line-up, Miss Kittin, The Dandy Warhols, Within Temptation, Derrick May, Eek-A-Mouse, Infadels, Opgezwolle en tientalle andere bekende en minder bekende artiesten ... Jullie gaan daar zeker uit je plaat in België :P
#11
met per 1000 inwoners een verschillend merk bier kan je niet anders dan een feestvolk worden, de events zijn er dan ook naar
#12
DOUR WAS DE SHIT!
godverdomme wat vet
ketamine+minimal techno is vet, net als eek-a-mouse onder de lsd!
#13
Islands en 65daysofstatic!! Daar zou ik persoonlijk sowieso heen gaan en verder: Animal Collective, Battles, Dosh, Mono.
Het lijkt me een leuk festival maar dit jaar wordt het 'm niet.
#14
hellfish !!!!!!
reden genoeg om te gaan!
jammergenoeg laat mijn budget dit ook niet toe.
#15
dour was idd heel vet
jammer dat ik maa 2 dagen kon blijven
#16
vettttttttttt
#17
Wat voor muziek is dat dan?
#18
ragga,reggea,punk,metal,hardcore,techno,eclectic,, drum and bass. eigenlijk alles buiten pop
#19
dour was zalig.
vier dagen trips zijn zalig
explosion+ghb was zalig
hellfish was tha bomb
mensen die hydrocutiedood sterven en zodoende onze verfrissing ontzeggen zijn niet zalig
partytenten die wegwaaien ook niet
#20
ben ik geweest , het was heel tof en heb het als blur beleefd!!!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.