Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAwakenings

Awakenings

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey,

met het meet-n-greet topic in mind vroeg ik me af wie er allemaal naar Awakenings gaan :grin: Ik ga in ieder geval met een paar vrienden uit Zwolle erheen :) En wat waren jullie van plan betreffende drugs op Awakenings, ik ben van plan een pilletje te slikken en wat wiet mee te nemen.

Awakenings is het grootste jaarlijkse techno feest van Nederland.

www.awakenings.nl
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is prkatisch elke maand een Awake, dus ik denk dat jij het festival bedoeld?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja die bedoel ik :P
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#4
jepjep, wij gaan terug net als vorig jaar met een bus speciaal ingelegd voor awakenings
we zijn terug met 10 man ofzo, was een enorme leuke ervaring vorig jaar
kheb mij daar enorm goed gehad en natuurlijk : de line up is weer overtreffelijk :sunglasses:
en qua drugs, waarschijnlijk zoals vorig jaar een grammetje mdma mee
khoop dat de controles niet verstrengd zijn, want vorig jaar was het allesinds nog soepel...
en op het festival zelf, als ze nog die tripchocolade verkopen zoals vorig jaar ga ik mij zeker een reepje kopen voor achter het festival :mrgreen:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is het opt westergas terrein?
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#6
tis op domein spaarnwoude
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga dit jaar ook weer heen!
en het is voor mij op fietsafstand :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 Juli toch?
Ik moet helaas werken,maar zou er graag heen willen gaan....
Awakenings heb ik de leukste tijden mee gehad.
Super feestjes!

Techno Techno Techno en Schranz! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."