Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc <> MDMA

xtc <> MDMA

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC is gewoon te makkelijk om aan te komen, ik hou niet van moeilijk doen, ondanks dat mijn ervaring met kristallen veel beter en relaxter zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr. Decay zei:
hoeveel mg gaat er in een zo'n capsule?
Klik om te vergroten...
er gaat veel in, hangt erven af wat je wil
ik heb liefst 250mg per dosis
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
Mr. Decay zei:
hoeveel mg gaat er in een zo'n capsule?
Klik om te vergroten...
ge hebt ze in verschillende maten dus... :smoke:
Klik om te vergroten...

Zoveel als dat je er zelf instopt. Er kan dus meer in dan je in 1 keer tot je wilt nemen (tenzij je telefoon heet).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
poehpoeh... 250mg... Ik sta na een halve pil van 120mg regelmatig al te zweven :P Ga morgen ook naar I(L)Techno en daar heb ik dan volgens mij 500mg pure mdma, is voor mij eigenlijk al veel te veel maar vind het niet erg al houd ik wat over :smoke: Als ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mr. Decay zei:
poehpoeh... 250mg... Ik sta na een halve pil van 120mg regelmatig al te zweven :P Ga morgen ook naar I(L)Techno en daar heb ik dan volgens mij 500mg pure mdma, is voor mij eigenlijk al veel te veel maar vind het niet erg al houd ik wat over :smoke: Als ik tenminste in die gulle bui niet alles weggeef :wink:
Klik om te vergroten...
ja dat risico zit er wel in :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vraag me soms af hoe mensen het in hun hoofd halen om xtc tabletten te kopen terwijl je pure mdma kan kopen .. er zit veel minder rotzooi in het werkt nogmaal eens zo sterk. Wie is het eens met me.. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat het mss te sterk is.

Ervaring die ik heb met mensen die MD nemen:
ze worden helemaal loom en hebben een rare kop, raar maar waar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
tjah veel mensen met hun sterke verhalen van ik heb gisteren 5 bollen gepakt lekker gespaced ze zijn 15 euro kwijt ofzo terwijl dat je voor 5 a 10 euro pure mdma koopt spaced je veel lekkerder en harder dit is geen mening is een feit :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
nooit pure mdma gehad, maar vind de speed erbij wel lekker eerlijk gezegd... ben normaal lui, en dans graag
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds ik aan goeie MDMA kan komen heb ik geen pille meer gekocht.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het met je eens, speed vind ik niks en hou gewoon van lui op de bank liggen en een domme film kijken terwijl ik aan het spacen ben.

maar de dag erna met veel mdma is echt klote. een van de redenen dat ik het niet vaak neem. (1 keer in 2 weken ofzo).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is ook niet overal zo 1,2,3 te krijgen....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja dat is het, gewoon moeilijk om aan te komen
pillen waar heel weinig in zit, die zijn er zat! balen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op de een of andere manier kom ik altijd aan ''zuivere'' xtc pillen... pure mdma dus. Ik vertrouw juist het ''pure'' mdma poeder niet... daar kan ook van alles in zitten!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
shoppen zei:
als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer
Klik om te vergroten...
Ja man voor de 2de keer, je hebt gwn kutpillen :wave:
:sunglasses:

Gz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Reennie zei:
maar de dag erna met veel mdma is echt klote. een van de redenen dat ik het niet vaak neem. (1 keer in 2 weken ofzo).
Klik om te vergroten...


En dat vind jij niet vaak?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit was mijn tafel gister...dus mee eens:) (misschien lastig te zien maar t is mdma kristal)

(incl. fruitshot en isostar jaja :wink: )

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
Op de een of andere manier kom ik altijd aan ''zuivere'' xtc pillen... pure mdma dus. Ik vertrouw juist het ''pure'' mdma poeder niet... daar kan ook van alles in zitten!
Klik om te vergroten...

mee eens
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je idd zorgt dat je goede pillen hebt, dan is het vooral in gebruik veel makkelijker. Capsules maken, of vingers aflikken behoren niet tot mijn favoriete bezigheden. Buiten MDMA bevatten de meeste pillen alleen bindmiddel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."