Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn muziek [mp3 inside]

Mijn muziek [mp3 inside]

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmpf ze doen het niet!
ik krijg pagina kan niet gevonden worden :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
the orange glow vind ik het mooist
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
misschien komt het door de GHB hoor maar ik zit m echt zwaar te spacen op je muziek :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Missie geslaagd! Haha!

Ik zal kijken of ik deze week nog een nummertje in elkaar kan flansen, maar vaak is het zo dat ik in korte tijd heel veel inspiratie heb, en dat ik dan weer een tijdje wachten moet voor ik weer zo'n moment heb.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
spacekonijn zei:
misschien komt het door de GHB hoor maar ik zit m echt zwaar te spacen op je muziek :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Missie geslaagd! Haha!

Ik zal kijken of ik deze week nog een nummertje in elkaar kan flansen, maar vaak is het zo dat ik in korte tijd heel veel inspiratie heb, en dat ik dan weer een tijdje wachten moet voor ik weer zo'n moment heb.
Klik om te vergroten...
heb alleen the orange glow nog geluisterd maar vind hem errug vet :) echt lekkere muziek!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
Hey mensen, ik heb in Reason een drietal nummers gemaakt om lekker bij de relaxten oner het genot van. Je kan ze hier downloaden:

http://www.planetbauke.com/astronomy/02 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/03 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/04 ... master.mp3

Owja, kritiek/suggesties/whatever is altijd welkom. Graag zelfs.
Klik om te vergroten...

Klinkt goed man,je moet je ff aanmelden bij www.dance-industries.com
daar wordt je muziek gewaardeerd en gescout etc....

Ik zit daar ook artist ---- Mr 187
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, ik heb jullie advies nodig, voor het volgende nieuwe nummer:

http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/regne200/reason/01_psilocybesong_master.mp3

Ik vind 'm niet echt geweldig, maar dat kan ook zijn omdat ik er tevaak naar geluisterd heb. Dus graag jullie mening.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg zei:
Ok, ik heb jullie advies nodig, voor het volgende nieuwe nummer:

http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/regne200/reason/01_psilocybesong_master.mp3

Ik vind 'm niet echt geweldig, maar dat kan ook zijn omdat ik er tevaak naar geluisterd heb. Dus graag jullie mening.
Klik om te vergroten...

Sfeervol, vredig :)

Maar ik ben tegen de fade out!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoooooooo zweverig... whiiiiiiiiiii... :) :grin: :hearteyes:

Echt zalig muzieksje!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
relaxe nummers man!
vind ze erg relax :)
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey mensen, ik heb in Reason een drietal nummers gemaakt om lekker bij de relaxten oner het genot van. Je kan ze hier downloaden:

http://www.planetbauke.com/astronomy/02 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/03 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/04 ... master.mp3

Owja, kritiek/suggesties/whatever is altijd welkom. Graag zelfs.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
a goblin named eelco :stoned: whuhahaha stoner
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
zooo :openmouth:
zeker lekkere chill nummers :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
die 2e is erg relax
die eerste doet me erg aan air denken ook erg relax
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
en die 3e is ook zwaar chillen.

als je meer muziek hebt ben ik wel benieuwd
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
misschien komt het door de GHB hoor maar ik zit m echt zwaar te spacen op je muziek :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."