#1
hmpf ze doen het niet!
ik krijg pagina kan niet gevonden worden![:(]()
ik krijg pagina kan niet gevonden worden
spacekonijn zei:misschien komt het door de GHB hoor maar ik zit m echt zwaar te spacen op je muziek![]()
heb alleen the orange glow nog geluisterd maar vind hem errug vetBaukereg zei:spacekonijn zei:misschien komt het door de GHB hoor maar ik zit m echt zwaar te spacen op je muziek![]()
Missie geslaagd! Haha!
Ik zal kijken of ik deze week nog een nummertje in elkaar kan flansen, maar vaak is het zo dat ik in korte tijd heel veel inspiratie heb, en dat ik dan weer een tijdje wachten moet voor ik weer zo'n moment heb.
Baukereg zei:Hey mensen, ik heb in Reason een drietal nummers gemaakt om lekker bij de relaxten oner het genot van. Je kan ze hier downloaden:
http://www.planetbauke.com/astronomy/02 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/03 ... master.mp3
http://www.planetbauke.com/astronomy/04 ... master.mp3
Owja, kritiek/suggesties/whatever is altijd welkom. Graag zelfs.
Baukereg zei:Ok, ik heb jullie advies nodig, voor het volgende nieuwe nummer:
http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/regne200/reason/01_psilocybesong_master.mp3
Ik vind 'm niet echt geweldig, maar dat kan ook zijn omdat ik er tevaak naar geluisterd heb. Dus graag jullie mening.
whuhahaha stoner

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."