Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZaterdag I LOVE TECHNO !!!!

Zaterdag I LOVE TECHNO !!!!

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat er ook???
aanstaande zaterdag kheb er egt zin in :grin: :grin:

Ben benieuwd of er nog meer mensen hier gaan!!

XXX
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas te weinig geld.

Maar heel veel plezier!
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel!!
Kben eigelijk ook blut, maar kan het egt niet weer een jaar missen, mn laatste keer was 2004, en dat was egt UBER :mrgreen:
Volges mij gaan er niet zoveel DF-ers dit weekend naar Gent..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is meer elektro dan techno als je het mij vraagt.. ik ging gaan, maar heb niet meer zo'n zin in feestjes de laatste tijd.
Veel plezier daar :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
zou wel willen, maar het is me beetje teveel geld, vakantie komt er ook aan dusja :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga niet geef niet veel om techno/elektro. En Qlimax al uitverkocht.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qlimax al uitverkocht?
Dat wist ik niet!
N aantal vrienden van me gaan, maar khad nog niet besloten of ik wel/niet zou gaan... Die optie heb ik dus al niet meer..
Wel jammer..
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MissDior zei:
Qlimax al uitverkocht?
Dat wist ik niet!
N aantal vrienden van me gaan, maar khad nog niet besloten of ik wel/niet zou gaan... Die optie heb ik dus al niet meer..
Wel jammer..
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het wel uitverkocht, ik weet niet zeker. Ik heb zelf ook (nog) geen kaartje.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga niet, tis veel te duur en te groot..

niet echt gezellig, maar wel vette line up
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Het is meer elektro dan techno als je het mij vraagt.. ik ging gaan, maar heb niet meer zo'n zin in feestjes de laatste tijd.
Veel plezier daar :wave:
Klik om te vergroten...
Klopt meer elektro :wink: maar dat is vet oké :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schijnt dat het goed was.
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ook geweest :) Veel spacers daar! Ben ruim 10 keer aangesproken voor pillen! :grin: Gekke Belgen..
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was dit jaar weer zo goed als andere jaren, op naar groove city
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was geweldig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."