#1
Wie gaat er ook???
aanstaande zaterdag kheb er egt zin in
Ben benieuwd of er nog meer mensen hier gaan!!
XXX
aanstaande zaterdag kheb er egt zin in
Ben benieuwd of er nog meer mensen hier gaan!!
XXX

MissDior zei:Qlimax al uitverkocht?
Dat wist ik niet!
N aantal vrienden van me gaan, maar khad nog niet besloten of ik wel/niet zou gaan... Die optie heb ik dus al niet meer..
Wel jammer..
Klopt meer elektroSaivy zei:Het is meer elektro dan techno als je het mij vraagt.. ik ging gaan, maar heb niet meer zo'n zin in feestjes de laatste tijd.
Veel plezier daar![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."