Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRhakti Deï

Rhakti Deï

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is er allemaal geweest?
ik vond het alleszins beestig
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben er geweest, om 10-11uur ongeveer toegekomen met wat vrienden, dan eerst wat in de zon gezeten, wat mensen begroet, eens rondgekeken, beetje gesmoord, beetje gedronken,....
dan ging de zon onder, en tegen 12uur liep ik Schranziewanzie van het forum tegen het lijf, met een vriendin van 'm, hij had 2c-i genomen en begon er net iets van te voelen
ik en een vriend van me hebben dan ook elk een capsule 2c-i gekocht van schranz (11-12mg) we hebben deze genomen rond half 1 ofzo
dan wat gedanst en wat gelachen
tegen 2-3uur voelde ik nog niet veel van de 2c-i, en mijne maat ook niet. een heeeeeel klein beetje het warme effect van mdma, en het heeeeeeel klein beetje het visuele van paddestoelen maar toch niet wat we hadden verwacht, dan wat in de chill gezeten naar gestoorde filmpkes gekenen en om half 4 een capsule mdma genomen(0.130gr) same me mijn maat
dan wat gefeest, om 6uur/half 7 nog een capsule genomen en dan tegen 9uur nog een halve capsule
om 11uur onze bus teruggepakt en een beetje gaan ligge aan de blaarmeerse :hearteyes:
ik vond het leuk maar vorig jaar was vele keren beter, leuk/grappig/scheef volk zoals te verwachten
soms goede soms mindergoede muziek

ben content da ik geweest ben :mrgreen: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onee wat een enge boom zeg :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
rhakti dei was VET JAAP
en jah jiho volgende keer zullen we u eens een geven van 20 mg ofzow.
eens zien of ge het dan nie jaap vind. :P :P :P :P
heb allesind getript voor mijn leven :mrgreen:
maarja had dan ook wel eerst rond 11.30 een capsul van 22 a 23 mg gepakt.
en rond 3 a 3.30u nog een bijgepakt van 11 a 12 mg.
en daar nog een beetje vloei bij en wat speed, en wat krijgen we dan?
TOTALE scheefheid. :P :P :P :P
vond wel dat de muziek wat harder mocht staan, en dat er wat meer blacklights mochten hangen want ik zag echt gene steek snacht's.
ik ben er zoveel keer bijna op mijn bakkes gegaan.
maar wat ik dus wel merk, overdag zijn de visuele effecten echt een pak sterker.
toen het licht begon te worden merkte ik pas hoe pertotaal mijn beeld wel was.
en tegen een uur of 10 smorgens viel ik bijna flauw van de hitte.
het was nie warm, het was niet heet, maar het was snikheet.
nuja ik heb genoeg foto's en meer als genoeg beeldmateriaal van het moment ik het op mijn pc heb staan zal ik het eens on-line zwieren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
hier zijn alvast wat foto's
hier begint de 2c-i goe op te komen :tongueout:

mijn niet drugsgebruikende vrienden


de boom die er behoorlijk eng uitzag :wink:

liza @ KO zijn :wink:


geen commentaar :openmouth:

nog altijd goe aan het trippen


hier ligt ze nog maar eens :wink:

nog zo ne 2c-i gjannert :stoned:
allemaal tripkoppen facinerend naar een scherm aan het kijken, da was echt grappig
:mrgreen:



voor de springers onder ons :smoke:

wat deden we het weer gjan :sunglasses:



filmpjes moet ik nog op mijn pc zetten.
daar zie je pas de echt de algemene scheefheid van een goafuif. :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe ziet d'r gezellig uit.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Hehe ziet d'r gezellig uit.
Klik om te vergroten...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
boooo geen fotos van mij :angry: :grin: :grin:
leuke fotos, mooie herrineringen, en idd, volgende keer pak ik wat meer 2c-i :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
mooie foto's, post ze een allemaal :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
mooie foto's, post ze een allemaal :wink:
Klik om te vergroten...
kan ik echt niet maken.
die foto's van mij maakt me gene zak uit, omdat ik zelf op DF zit.
maar kan echt nie de ergste foto's vnam onze groep erbij zetten.
denk nier da ze daar mee zouden kunnen lachen :wink:
als je meer foto's wilt zien, op psychedelic bij partyrevieuw staan heel veel foto's bij.
zitter er zeer goei bij.
ben filmpjes op mijn pc aan het zetten.
en de bestand grootte aan het veranderen en dan zal ik die wel on-line zwieren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier heb je er alvast nog een paar :wink:


[img=http://img290.imageshack.us/img290/5963/tnsv5046047di.jpg]
dit waren nu eens fijne flikken, echt vriendelijke mensen met een goed gevoel voor humor, en hun dood hebben gelachen met de scheve koppen die er rondliepen.







en hier heb je alvast een voorsmaakje van een filmpje, de rest komt er nog wel aan.
http://www.megaupload.com/nl/?d=EJRXHKV0
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja dei foto's heb ik al gezien, die zijn van dr gonzo

ik zal er binnekort ook wat posten mss (ook scheve foto's hoor :wink:)

die kerel die een raar gezicht trekt op de laatste fotot is trouwens heel grappig!

op een feestje tijdje geleden zetten die zich altidj neer als de beat wegwas en er kwam en pbouw.. dan als de beat terug invalt springt hij recht en maakt allemaal rare figuurtjes met zijn vingers hehe
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb hem idd ook al vreemd zien doen, de persoon op de foto erboven, met z'n neuspiercing....
al 2 jaar naar rhakti geweest, hij was er ook al 2 jaar....
OMG!!! :openmouth: :rolleyes: :confused: :grin: :beer: :( :grin: :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
ja dei foto's heb ik al gezien, die zijn van dr gonzo

ik zal er binnekort ook wat posten mss (ook scheve foto's hoor :wink:)

die kerel die een raar gezicht trekt op de laatste fotot is trouwens heel grappig!

op een feestje tijdje geleden zetten die zich altidj neer als de beat wegwas en er kwam en pbouw.. dan als de beat terug invalt springt hij recht en maakt allemaal rare figuurtjes met zijn vingers hehe
Klik om te vergroten...
ja heb hem al een paar keer aan het werk gezien.
maar dan vind ik die van op de laatste foto met zijn cowboyhoed toch een pak geschifter.
spijtig da ik hem nie in actie heb gezien deze keer anders had ik er zeker eens een filmpje van gemaakt.
maarja kom die toch op iedere fuif tegen dus nog kansen genoeg voor die te filmen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
heb hem idd ook al vreemd zien doen, de persoon op de foto erboven, met z'n neuspiercing....
al 2 jaar naar rhakti geweest, hij was er ook al 2 jaar....
OMG!!! :openmouth: :rolleyes: :confused: :grin: :beer: :( :grin: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
die heb ik vorig jaar op heron festival mollen uit de grond zien halen :wink:
alle hij dacht toch da hij dat bezig was.
ik heb me toen echt ziek gelachen met die kerel.
die lag toen maar op de grond te kloppen achter mollen aan het zoeken.
ik denk zelfs da ik daar nog ne foto van heb.
sffs eens zoeken.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier is een filmpje
http://www.megaupload.com/nl/?d=D9VWYGO3
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
vorig jaar op rhakti heeft die ook in de modder zitten kruipen (staat trouwens op de flyer van dit jaar rhakti)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg alleen de site van megaupload te zien?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
Ik krijg alleen de site van megaupload te zien?
Klik om te vergroten...
je moet da filpje ook downloaden he :wink:
langs da woord megaupload staat een code die moet je ingeven.
en dan krijg je de downloadlink.
is wel 182 mb :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leg eens uit wat het is precies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."