#1
Wie is er allemaal geweest?
ik vond het alleszins beestig
ik vond het alleszins beestig


MetaalKonijn zei:Hehe ziet d'r gezellig uit.
kan ik echt niet maken.Jeller zei:mooie foto's, post ze een allemaal![]()

ja heb hem al een paar keer aan het werk gezien.Jeller zei:ja dei foto's heb ik al gezien, die zijn van dr gonzo
ik zal er binnekort ook wat posten mss (ook scheve foto's hoor)
die kerel die een raar gezicht trekt op de laatste fotot is trouwens heel grappig!
op een feestje tijdje geleden zetten die zich altidj neer als de beat wegwas en er kwam en pbouw.. dan als de beat terug invalt springt hij recht en maakt allemaal rare figuurtjes met zijn vingers hehe
die heb ik vorig jaar op heron festival mollen uit de grond zien halenMr.jiho zei:heb hem idd ook al vreemd zien doen, de persoon op de foto erboven, met z'n neuspiercing....
al 2 jaar naar rhakti geweest, hij was er ook al 2 jaar....
OMG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet da filpje ook downloaden hecaatje zei:Ik krijg alleen de site van megaupload te zien?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."