Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals!!

Festivals!!

148 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
Klik om te vergroten...

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dzy zei:
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
Klik om te vergroten...

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!
Klik om te vergroten...

Waar is da? :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga vrijwel zeker naar lowlands :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Dzy zei:
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
Klik om te vergroten...

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!
Klik om te vergroten...

Waar is da? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Amsterdam dacht ik
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
Saivy zei:
Dzy zei:
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
Klik om te vergroten...

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!
Klik om te vergroten...

Waar is da? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Amsterdam dacht ik
Klik om te vergroten...

Achzo :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
JewCookie zei:
nja het enige festival wat der op mijn agenda staat is het bevrijdings festival hier in zwolle.. :P
Klik om te vergroten...

Wat wordt er bevrijdt?? :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dance Valley is in Haarlem, bij Spaarnwoude. Ik hoor soms wel wat herrie als het bezig is maar ik ben er nog nooit geweest :)

In Haarlem heb je ook leuk Bevrijdingspop trouwens, altijd een goeie sfeer.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JewCookie zei:
nja het enige festival wat der op mijn agenda staat is het bevrijdings festival hier in zwolle.. :P
Klik om te vergroten...

Woon je in Zwolle?

Ik wel =)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga vanmiddag de kaartjes halen voor Pinkpop!! We gaan de 2 laatste dagen!! :beer: :beer: Heb er nou al zin in woehaaa. :mrgreen:
Lekker een beetje spacen daar. Wordt gezellig. :)

Verder vind ik Awakenings Festival een leuk feest. Ben er 2 jaar geleden geweest.
Festivals zijn zoiezo altijd wel gezellig vind ik.
Overdag spacen kan ook heel leuk zijn.

Ben wel van plan om naar nog meer Festivals te gaan. Maar goed tijd zat. Dus dat komt allemaal nog wel.

Ik ga niet 3 dagen achter elkaar ergens naar toe in ieder geval, want dan ga ik liever nog wat leuks met m'n zoon ondernemen dan mezelf 3 dagen knetterleip te voeren.
Dus 2 daagjes vind ik genoeg, 1 nachtje weg.
Als ik geen kind zou hebben, zou ik wel de volle mep gaan. :grin:
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou eigenlijk graag naar de eerste dag (donderdag) van Rock Werchter willen gaan, aangezien Damian Marley dan optreedt, maar 52 € is me toch wat te duur voor eigenlijk enkel Jr. Gong

Misschien ga ik nog naar Pukkelpop afhankelijk van de groepen die komen en de prijs natuurlijk.

Maar het staat zo goed als vast dat ik naar Reggea Geel ga, lekker chillen en relaxen en nog wat naar relaxte muziek luisteren en kijken eveneens wordt echt vet en dat voor maar 20 € voor 2 dagen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Dzy zei:
Sweet_Shadow zei:
The Prodigy :hearteyes: op Dance Valley... Iemand weleens naar Dance Valley geweest?
Klik om te vergroten...

Oeh :| Daar heb ik ook wel zin in!
Klik om te vergroten...

Waar is da? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
spaarwoude, amsterdam[/img]
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Morgen gaat de Lowlands organisatie de eerste namen bekend maken, yiphee!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
vrjidag was er drum 'n bass in willemeen.. wist t pas die avond, dus kon niet meer heen :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
vrjidag was er drum 'n bass in willemeen.. wist t pas die avond, dus kon niet meer heen :(
Klik om te vergroten...

jungle was het , ik was er wel was vet :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaan er mensen naar mystery land in augustus?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb een kaartje voor Arrow Rock! Roger Waters dusss! Oh yeah dat wordt genieten :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zekers, ik hoorde dat ze geheel Darkside of the Moon gaan spelen, lijkt me prachtig.

Festivals die ik zelf ga aandoen:

Wâldrock, Wacken Open Air & Extreme Agression. Hopelijk nog wat duitse metalfestivals, maar ligt aan de financieen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lees net dat 65daysofstatic op Dour speelt. En Massive Attack en DJ Shadow op Lowlands. Mogwai op Rock Werchter. Gaaf :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Zekers, ik hoorde dat ze geheel Darkside of the Moon gaan spelen, lijkt me prachtig..
Klik om te vergroten...

Ik vind het eerder zonde.... laat ze es een keer NIET alles na de darkside spelen... :confused:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
spacekonijn zei:
minn zei:
vrjidag was er drum 'n bass in willemeen.. wist t pas die avond, dus kon niet meer heen :(
Klik om te vergroten...

jungle was het , ik was er wel was vet :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:openmouth:
jaloers hier...
ken je Don? :wink: nee zeker :P en alexio.. die waren er allemaal wel.. pfft.. gemeen..
volgende keer ga k er lekker wél heen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."