Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals!!

Festivals!!

148 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
platypus zei:
http://www.sziget-festival.nl/

radiohead komt :hearteyes: dan heb je mij zowiezo al tevreden... verder heb ik er alleen maar hele toffe verhalen over gehoord, het is spotgoedkoop (ik vlieg er voor 40 euries heen, kaartje +/- 100/120 en drank en eten heel goedkoop) en er komt een hele week lang muziek e.d. van over de hele wereld.

ga mee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waah het is inderdaad niet duur, voor een week vertier :grin:
Ik ben ook Radioheadliefhebber! Ze gaan ook optreden op Pukkelpop!! Ben je naar het concert in A'dam geweest laatst?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga waarschijnlijk naar tomorrowland :)
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaaaaaa :mrgreen:

omg dat was vet (ik had 3/4 microdot (lsd)) gebruikt en het was echt 1 van de tofste ervaringen uit mn leven
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ platypus zit de hele dag in de tuin met een verrekijker naar sprinkhanen te zoeken dus opzich niet zo gek
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahah waanzin :grin:
Ik was er ook, het was inderdaad geweldig. Drie jaar geleden zag ik ze op Werchter voor het eerst, hmm fijn.
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
^ platypus zit de hele dag in de tuin met een verrekijker naar sprinkhanen te zoeken dus opzich niet zo gek
Klik om te vergroten...

ben je paranoïde aan het worden mien jung? :wink:

mocht je naar sizget/dour/lowlands gaan, misschien leuk om te meeten ergens sweetshadoww (niet jij spacekonijn, jij moet optiefen, kutmoderator dat je dr rondloopt :hearteyes: )
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#7
reeds gedaan:

dour, nature one, rock werchter, pukkelpop, fuse on the beach, alive, pole pole, gentse feesten, ten days off, city parade, love parade, sonne mond und sterne. marktrock..

rock werchter is akelig slecht want ik lag er vroeger 3 dagen van wakker, stomme mensen in men dorp :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Woon je in Werchter? :grin:

Meeten lijkt me leuk maar mijn festivaltoekomst is onzeker.
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
^ Woon je in Werchter? :grin:

Meeten lijkt me leuk maar mijn festivaltoekomst is onzeker.
Klik om te vergroten...

Ik woonde in werchter ondertussen is dat Leuven geworden.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
is werchter leuven geworden? dat wist ik niet.. :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
slunse zei:
is werchter leuven geworden? dat wist ik niet.. :P
Klik om te vergroten...
:grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga vanavond naar 'apocalypse never' in club "Amigo's" in Dordrecht - http://www.nrg-events.nl/

Ze draaien daar hardcore in 4 zalen, niet echt mijn voorkeur, maar ik kan het na wat synthetische middelen best wel waarderen :mrgreen:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
JAA IK GA WEER NAAR DOUR :mrgreen:

heeele goeie dnb line up :) en nog veel meeers
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet (lichte dwang) naar 65daysofstatic gaan hoor als je daar bent! Erg leuk bandje :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wâldrock komt dichterbij!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
8 Juli - Resonance in discotheek "Waterfront" Rotterdam.
Wordt een leuk techno feestje
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#17
jippie!!!!!!!
vandaag awakeningsfestival!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:xtc:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
rhaktidei was inderdaad super! :hearteyes:
wel veeeeeeeel te warm om in die hitte te dansen! :openmouth:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#19
dallandra zei:
jippie!!!!!!!
vandaag awakeningsfestival!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:xtc:
Klik om te vergroten...
Oeeeee ik ben jaloerssss :flushed:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net terug van Waldrock. Was meesterlijk, al was het wel verdomd heet weer.

*stinkt een uur in de wind en gaat douchen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."