#1
platypus zei:http://www.sziget-festival.nl/
radiohead komtdan heb je mij zowiezo al tevreden... verder heb ik er alleen maar hele toffe verhalen over gehoord, het is spotgoedkoop (ik vlieg er voor 40 euries heen, kaartje +/- 100/120 en drank en eten heel goedkoop) en er komt een hele week lang muziek e.d. van over de hele wereld.
ga mee![]()
Waah het is inderdaad niet duur, voor een week vertier
Ik ben ook Radioheadliefhebber! Ze gaan ook optreden op Pukkelpop!! Ben je naar het concert in A'dam geweest laatst?

