Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals!!

Festivals!!

148 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja klopt :)
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
En nu ga je daaarna toe gezellig?
Of is het niet zoooo serieus?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Over lowlands zijn toch al hier en daar dingen over:

ze hebben het over dat misschien the who komt, manic street preachers ( als dat eens waar was ) muse, hopelijk tool ook :wink:

maar nog een keer, dit is geroesemoes, dus daar kan je niet van op aan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
We hebben niks, het ligt akelig complex. Geen idee waar dit allemaal toe leidt :( Maar dat heeft niks met festivals te maken, dus ontopic weer! :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, ik zou weleens naar lowlands willen, hoe oud moet je daar voor zijn?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haze zei:
Hmm, ik zou weleens naar lowlands willen, hoe oud moet je daar voor zijn?
Klik om te vergroten...

hoe oud?

eh, volgens mij kan je er altijd terecht
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dour festival is het beste festival waar je heen kunt gaan , alleen sziget in hongarije lijkt me nog leuker
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waterpijp zei:
Haze zei:
Hmm, ik zou weleens naar lowlands willen, hoe oud moet je daar voor zijn?
Klik om te vergroten...

hoe oud?

eh, volgens mij kan je er altijd terecht
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat je, als je onder de 14 bent, een begeleider moet hebben...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waterpijp zei:
Haze zei:
Hmm, ik zou weleens naar lowlands willen, hoe oud moet je daar voor zijn?
Klik om te vergroten...

hoe oud?

eh, volgens mij kan je er altijd terecht
Klik om te vergroten...

Je hebt festivals waar je 18 moet zijn enzo

Ik geloof dat je, als je onder de 14 bent, een begeleider moet hebben...
Klik om te vergroten...

Bedankt, dan kan ik er dus zonder probleem binnen
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
laten we een meeting organiseren op n festival ? :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan natuurlijk altijd even afspreken als meerdere leden naar hetzelfde festival gaan.
Niet six flags. Is sowieso niet leuk met een groep van meer dan 10 man.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ok. prima. Alleen zou ik niet speciaal voor zo'n meetring naar een festival gaan. Kost je toch al makkelijk 250 euen...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
da's waar..
en je krijgt dan weer t gedoe met welk festival enz enz
muziek smaak enz enz :P

kunnen ook ns met zn alles naar sixflags ? :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
mmm, das waar :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand trouwens naar eurosonic in groningen geweest?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
nope, was da? :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga voor een 'dance' festival dit jaar. :P

waarsch. mysteryland :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een 2-daags festival in Grunn waar dan (alternatieve) europese acts optreden. Franz Ferdinand heeft er opgetreden voordat ze beroemd werden, Kaisers Chiefs..enz.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
aaahh, daar had k wel wat van gehoord,
speelde daar 'je moeder' ook ?
of heb k t nou verkeerd.. :rolleyes:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaaa werchter is leuk , ging er vroeger met mn ouders heen...alleen de laatste keer dat ik ben geweest waren sommige belgen nie zo aardig tegen ons
Het leek wel alsof ze er bij voorbaat van uit gingen dat wij hollanders :angry: belgen niet kunnen uitstaan maar het tegendeel is waar.....Ik ben gek op belgen!!! hahah :hearteyes: :) :grin: :flushed: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."