#1
Oeh ik was vergeten Robert Plant (zanger van Led Zeppelin) & The Strange Sensation neer te zetten bij Rock Werchter. Lijkt me op z'n minst interessant!
Baukereg zei:Robert Plant heeft zijn beste dagen gehad. Of beter gezegd: zijn stem heeft zijn beste dagen gehad.
Ik ga weer naar Lowlands. Al bevestigd: de Artic Monkeys. En misschien moet ik zelf ook wel op Lowlands spelen, maar dat vertel ik wel als alles zeker is, mwaha!
Baukereg zei:Hmmm, ik mis de beste festivals dit jaar: Roadburn (met o.a. Hawkwind, Brant Bjork) en Arrow Rock (met Roger Waters en zijn interpretatie van The Dark Side, OMG!).
Maar ja, Lowlands wordt ook wel weer leuk.
Mr.jiho zei:ik ga naar rhaktidei in belgië gaan en fullmoon in duitsland
Volle maan waarom zouden ze dan in Duitsland ook in het water staan? Waarschijnlijk een feest in de openlucht maar een DJ in het water.....minn zei:wat is je probleem?
full moon is gewoon een goa festival da in duitsland doorgaatslipperman zei:Volle maan waarom zouden ze dan in Duitsland ook in het water staan? Waarschijnlijk een feest in de openlucht maar een DJ in het water.....minn zei:wat is je probleem?
nee toch?pasquali zei:Bob Dylan is toch dood?
Hij zingt toch 'n beetje zoals ie al jaren aan 't vegeteren is... :Pspacekonijn zei:nee toch?pasquali zei:Bob Dylan is toch dood?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."