Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals!!

Festivals!!

148 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oeh ik was vergeten Robert Plant (zanger van Led Zeppelin) & The Strange Sensation neer te zetten bij Rock Werchter. Lijkt me op z'n minst interessant!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Maarre daar in de Balkan ergens moet ook nog een mega-vet festival zijn. Zal het eens aan een vriend vragen die wou daar ook ergens heen.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Robert Plant heeft zijn beste dagen gehad. Of beter gezegd: zijn stem heeft zijn beste dagen gehad.

Ik ga weer naar Lowlands. Al bevestigd: de Artic Monkeys. En misschien moet ik zelf ook wel op Lowlands spelen, maar dat vertel ik wel als alles zeker is, mwaha!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baukereg zei:
Robert Plant heeft zijn beste dagen gehad. Of beter gezegd: zijn stem heeft zijn beste dagen gehad.

Ik ga weer naar Lowlands. Al bevestigd: de Artic Monkeys. En misschien moet ik zelf ook wel op Lowlands spelen, maar dat vertel ik wel als alles zeker is, mwaha!
Klik om te vergroten...

Hey... vet! :) . Vertel meer, nu ben ik nieuwsgierig!!

Op de LL site staan nog geen namen trouwens. Hoe weet je dat die apen komen spelen?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben uiteindelijk toch twee dagen naar Motel Mozaique geweest. Ik kwam er vrijdag nl. achter dat 65daysofstatic :hearteyes: speelde die avond dus toen moest ik er wel heen. Gelijk ook even Mogwai gezien :grin: en Black Dice, waanzinnige muziek echt geweldig!! Gister heb ik CocoRosie en Kieran Hebden (FOUR TET!!! :hearteyes: ) gezien... vettt.

Voor audio- en videofragmenten:

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festival ... t=27785428
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
8-9 july heron festival
en van 21 tot 24 july sonica festival in italië :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gaat zalig worden :openmouth: :openmouth:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg zei:
Hmmm, ik mis de beste festivals dit jaar: Roadburn (met o.a. Hawkwind, Brant Bjork) en Arrow Rock (met Roger Waters en zijn interpretatie van The Dark Side, OMG!).

Maar ja, Lowlands wordt ook wel weer leuk.
Klik om te vergroten...

Ja pfoeiii Roger Waters zit ook steeds in mijn achterhoofd... want wanneer krijg je die kans nou weer? Waarschijnlijk NOOIT MEER! Argh... moet...kaartje...kopen!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
gentse feesten.... is niet echt een festival maar toch zeker de moeite :grin:
de mense van gent zulle me wel begrijpen :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga naar rhaktidei in belgië gaan en fullmoon in duitsland
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is je probleem?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.jiho zei:
ik ga naar rhaktidei in belgië gaan en fullmoon in duitsland
Klik om te vergroten...

fullmoon in duitsland?
dr was ook een geweldig fullmoonparty op aruba...
stond er n dj in t water enzo :mrgreen:

is dr ook zo'n feest in duitsland ja?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volle maan dat kan toch van alles betekenen :P Snap je dat nu zelf niet?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
wat is je probleem?
Klik om te vergroten...
Volle maan waarom zouden ze dan in Duitsland ook in het water staan? Waarschijnlijk een feest in de openlucht maar een DJ in het water.....
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
minn zei:
wat is je probleem?
Klik om te vergroten...
Volle maan waarom zouden ze dan in Duitsland ook in het water staan? Waarschijnlijk een feest in de openlucht maar een DJ in het water.....
Klik om te vergroten...
full moon is gewoon een goa festival da in duitsland doorgaat
en het is dan volle maan :) :) :) :)
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bob Dylan is toch dood?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
pasquali zei:
Bob Dylan is toch dood?
Klik om te vergroten...
nee toch? :openmouth:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
pasquali zei:
Bob Dylan is toch dood?
Klik om te vergroten...
nee toch? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hij zingt toch 'n beetje zoals ie al jaren aan 't vegeteren is... :P
no offence hoor...
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lowlands!!!!!!!!woohoow

hopelijk: Defqon, als iemand hier ervaringen mee heeft, lijkt het me heel leuk om dat te horen!

volgend jaar misschien : SUN&Bass, kent iemand dit of is iemand er wel eens naartoe geweest?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
das een DnB festival in sardinie, kben er ng nie geweest maar, vrienden van mij wel, en ze zeiden dat et de moeite waard was, zelf kies ik voor Dour, zalig festival!!! :mrgreen: :wave: :wink:

XXXX
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
kga naar de maandag van pinkpop om deftones te zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."