#1
Ik ga vanavond naar 'apocalypse never' in club "Amigo's" in Dordrecht - http://www.nrg-events.nl/
Ze draaien daar hardcore in 4 zalen, niet echt mijn voorkeur, maar ik kan het na wat synthetische middelen best wel waarderen
Ze draaien daar hardcore in 4 zalen, niet echt mijn voorkeur, maar ik kan het na wat synthetische middelen best wel waarderen


