Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReggae ik ben er een grote fan van jij ook?

Reggae ik ben er een grote fan van jij ook?

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
sommige reggae is wel leuk, maar niet voor elk moment
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben een paar maanden geleden naar het roots reggeafestival geweest in ruigoord. 24u reggea en dan niet de comerciële stroming! Helemaal top.

www.ruigoord.nl
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hee,,

Ik was benieuwd of jullie ook reggae luisteren en hoe vaak,, Welke andere muziek stijlen vinden jullie mooi,,

Van reggae muziek vind ik

- Bob marley
- UB40 (2 x naar concert geweest)
- Dennis brown
- Gregory Isaacs
- Yellowman

Relaxt, zijn er nog meer relaxte reggae artisten laat het weten,,

En ik was ook benieuwd of jullie naar reggae feestjes gaan enso

:stoned: Later
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker weten luister ik reggea, alleen niet de artiesten uit jouw selectie.

De laatste tijd luister ik vooral naar Burning Spear, The Congo's, Eek-A-Mouse en King Tubby bijvoorbeeld. Of lekkere dub van Mad Professor of the Scientist.

Die raad ik je zeker aan!

Afgelopen vrijdag waren the Congo's in Nederland, ben ik met Spacekonijn en Platypus naartoe geweest en was weer geweldig!

m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben absoluut geen reggae fan. Ik word er vaak nogal gek van en ik vind het ook niet altijd even origineel. Goede Nederlandse reggae band is trouwens Zebra. Komen uit Groningen!
Dub en ska vind ik dan weer wel heel erg goed.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer...

Ik wel :stoned:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#7
Reggae vind ik zeker niet irritant ik vind het echt rustgevend, en een andere goede nederlands talige reggae zanger is beef! heel relaxt met een tikkeltje rock
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reggea vind ik na 10 minuten altijd gruwelijk irritant worden. Dus voor de rest ga ik ook niks toevoegen aan dit topic :mrgreen: :wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
khou wel af en toe wa reggea of ragga-dancehall vintek ook wel aan te kunnen...
kken nie echt veel van die artieste, van reggea enkel bob marley, lms, buju banton, eek-a-mouse en musical youth... van ragga vooral franse ragga: soundkail, raggasonic, zebda en beanie man
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
sommige reggae is wel leuk, maar niet voor elk moment
Klik om te vergroten...

jep da vintek ook, reggea is dé muziek voor in de zomer te luisteren als ge in een weitje zit onder nen boom me een dikke zjee :tongueout:

naar een reggea feesje zou ik nooit gaan, een festival zie ik wel zitten :) het is echt buitenmuziek voor mij
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
UB40 vind ik super.
En ben een tijdje helemaal weg geweest van Alpha Blondie. Maar dat gaat vervelen op den duur.
Doe Maar vind ik ook te gek. Maar da´s meer ska dan reggea denk. Heb me in de stijl zelf nog nooit zo verdiept.
Ik hou er dus wel van, maar niet van die hele ouwe. Net als die hele ouwe van Bob Marley, nog voor z´n bekendste nrs, daar vind ik niks aan.
Peter Tosh is ook wel leuk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Helemaal niks.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oeh ja...Peter Tosh vind ik wel erg goed.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben geen reggea kenner, maar als ik een jointje smoort, dan luister ik weleens naar bob marley om in de sfeer te komen
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je mijn naam leest weet je genoeg :P

Ik luister vooral Bob Marley en met een jointje erbij (zoals nu :grin: ) is dat heerlijk
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#16
reggea = heerlijk

Alfa Blondie - Brigadier Sabari, kweet niet of jullie die kennen, is niet egt reggea maar komt in de buurt :grin: begin vn t nr is heerlijk :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
geef mij maar raggacore

Shitmat ! :rockband:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik hou meer van wat lekkere DrumnBass :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Freaky high zei:
ik hou meer van wat lekkere DrumnBass :stoned:
Klik om te vergroten...
Idd, drum n bass is de shit!
s
septerracLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet niet precies waar het onder valt maar,

ik vindt groundation echt super vet!
en steel pulse op zn tijd ook, maar dat wordt snel eentonig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."