Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat je de grip op je trip verliest, en de trip met jou een loopje gaat nemen."
"ik weet niet precies waar het onder valt maar, ik vindt groundation echt super vet! en steel pulse op zn tijd ook, maar dat wordt snel eentonig"
"als ik naar een feest ga, dan heb ik altijd mn nike classic's aan. voordeel van de classic's is dat de tong/lip ( hoe noem je dat ding eigenlijk ) erg bol/dik is daar maak ik aan de binnenkant een kleine snee in, en haal de vulling eruit, en stop daar mn shit in.. heb het bij qlimax al meegemaakt dan mn schoenen ff uit moesten, en in mn boxer blijft t never nooit niet goed zitten"
"single, sinds een jaar, ergens wel op zoek, maar niet wanhopig :P"
"ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?"
"nou heb ik al meerdere malen zelf truffels en paddo's op, maar als ik dan de documenaire kijk van albert hoffman lijkt t me toch best heftig lsd. maar hier wordt dan gezegd dat paddo's heftiger zijn.. de info op internet spreekt elkaar erg tegen vindt ik.. wat zijn de persoonlijke meningen"
"bad trips zijn zeker niet leuk, maar wel leerzaam, en het vermiderd de kans dat je de keren drna een badtrip krijgt.. soorte van je angsten onder ogen zien.."
"truffels zijn over het algemeen best goed vers te houden in een koelkast.. ik heb een enkele keer truffels in huis gehad, en bewaarde het doosje in de koelkast, en snoepte er zow nu en dan uit.."
"ik heb ooit begrepen dat veel van de werkzame stoffen in het vocht zaten, en dat ze bij drogen kans zagen om te cristaliseren, en daarmee iets sterker en effectiefer worden."
"maar toch wordt ik vager van 2 glaasjes whiskey, dan van 2 biertjes..."