Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoop echt, zoals iedereen hier op het forum, dat uwe wil u zal leiden naar de weg da ge wilt bewandelen.. Bij deze heel veel succes, goeie moed en doorzettingsvermogen gewenst... ook voor alle anderen die er van af willen.. Weet dat iedereen hier achter u staat op 't forum Ik duim alvast .."
"Hallo iedereen! Binnekort vertrek ik met enkele vrienden naar Lloret.. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om cocaine mee te nemen.. Natuurlijk wel een kleine hoeveelheid, enkel voor eigen gebruik. Is dit riskant? Is er strenge controle in de luchthaven? Heeft iemand hier ervaring mee? Of zou het beter zijn alas we ginder iets zoude kopen? Grtz Alfie"
"Staan al zeker vast : * 30 juni Ruhr in love * Begin augustus Nature one!! Maaai.. Dan't er maar snel is, ik kijk er al zooo hard naar uit!!"
"Echt waar, geef mij maar ruhr in love!! Over de 100 dj's voor ochot.. nog geen 18 euro..!! Da houdt ge toch ni voor mogelijk?! En die Duitsers.. Geloof mij.. Die weten wa da feesten is ze!! Hopelijk weer schoon weer tegen dan! Heeeeere I come..!!"
"Al slechte ervaringen mee gehad op de luchthaven?"
"Nee, zeker niet.. 't is maar dat ik er echt geen idee van heb hoe streng men ginder is.. Daarom dat ik hier m'n licht eens kom opsteken hé.."
"'t is waar.. Het zou zonde zijn om ons vakantie te laten verpesten door een paar gram.. Derbij, in die discotheken daar zullen ze zeeeker en vast ook wel van alles te verpatsen hebben"
"Amai mercie voor de respons! Ik zal die zoekfunctie eens gebruiken.. En 5 juli vertrek ik Wie weet kom ik u nog tegen Robdebob"