Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Feestje: trance, (dark)psytrance, dnb, breakcore Op kot: Air, Lou Reed, Death Cab for Cutie, 65daysofstatic..."
"Je moet toch niet per sé afteren om nog van drugs te genieten? Als mn pillen zijn uitgewerkt neem ik idd niet meer bij, maar 't is heel fijn om dan met een paar goeie vrienden nog wat op kot te zitten/hangen/liggen, eventueel wat jointjes te roken en stilaan in slaap te vallen. Als ik na het uitgaan plots alleen ben, heb ik al eens last van paranoia en depri (vooral van speed). Maar als mn vrienden er nog bij zijn (al voelen zij zich nog altijd goed), heb ik er zo goed als geen last van. M'n vriendjes zijn de beste!"
"Werchter! Is misschien duur, maar probeer die groepen (Maximo, Interpol, Bloc Party, enz enz) maar eens apart te gaan kijken! Dan ben je meer geld kwijt. De kans dat je te stoned bent om van de camping af te komen, is wel groot. Maja!"
"Eerst en vooral: schitterend verhaal. Er was aanvankelijk geen enkele drug die ik niet wilde proberen, vooral omdat mijn eerste harddrug (behalve alcohol) heroine (snuiven) was, en ik had totaal geen afkick. Achteraf bekeken heb ik nie veel genomen en wist ik ook niet echt wat ik moest voelen denk ik, ik had immers nog nooit drugs gebruikt buiten wiet en alcohol. Nu ben ik erg hard aan het twijfelen over crack. Coke heb ik al enkele malen gedaan en daar kan ik goed afblijven. Maar die rush die je krijgt bij crack is blijkbaar erg verslavend.. Verder heb je ook gelijk in je twijfels over recreatief gebruik. Maar niemand begint met elke dag (hard)drugs te nemen, dat gaat altijd geleidelijk. Recreatief gebruik is goed, zolang je het binnen de perken houdt en jezelf duidelijke, ondubbelzinnige regels oplegt vanaf het begin, en die niet meer aanpast. Begin dit jaar ben ik met enkele vrienden regelmatig xtc beginnen nemen. Eerst 's zondags 10 pillen halen voor 3-4 mensen -> 2 leuke avondjes Enkele weken later werden het 45 pillen. Daarna 's zondags 20 pillen, dit was duidelijk niet genoeg, en dan ben ik woensdagmaar 65 pillen bij gaan halen. We namen dit ook als er absoluut niets te doen was, dan hingen we wat op kot of op café, en er kwam ook redelijk vaak speed aan te pas. Als ik foto's van mezelf zie 7 maand geleden en nu, schrik ik enorm. Elke week meermaals xtc, speed en wiet (elke avond) gebruiken, het maakt je kapot, en dat is waarschijnlijk een peulschil in vergelijking met overmatig speed-heroïne-coke gebruik. Ik denk dat wij het geluk hadden niet genoeg geld te hebben voor coke(studenten..), anders had het er waarschijnlijk minder goed uitgezien voor mij."
"Ge kunt misschien stiekem een in iemand anders zijn gat steken!"
"waarom steekt niemand ooit een pil in mijn aars. edit: dit kan héél verkeerd overkomen vrees ik."
"Ik snap toch niet dat deze methodes als efficiënt worden beschouwd, als niemand het al gedaan heeft? Show yourself!"
"Maar die anale pijnstillers zijn gemaakt om aan uw hol in te droppen. Ik heb (nog) geen bollen gezien voor dat doeleinde! Edit: en met anale seks kan ik het ook niet vergelijken.. En dat wens ik zo te houden."
"Idem! Heeft bij mij eens 2u geduurd. Ik kon niet meer fatsoenlijk zitten omdat mn blaas op springen stond, maar ik kon toch niet pissen"
"Ik heb niet zo enorm veel ervaring met mega-evenementen, maar op de Carat-night in Illusion was er controle aan de deur. Geen politie of honden, gewoon buitenwippers. Maar er werd goed gecontroleerd, een vriend heeft alles kunnen afgeven, het zat gewoon in z'n zakken. Een goeie plaats is volgens mij onder je voet, in je kous.."