Minimal, Techno, Techhouse en een vleugje Electro en het is compleet
![:)]()
Mijn voorkeur gaat toch naar Minimal/Techno, daar ga je het hardst op.
Dit jaar is een goed jaar voor Techno, maar een jaar zoals 2005, dat gaat nog even duren vooraleer we dat nog eens tegenkomen.
Ik luister naar veel verschillende dingen van veel verschillende producers, maar als ik dan toch namen moet noemen: Marc Houle, Trentemoller, Tiefschwarz, en Claude Vonstroke doet het de laatste tijd ook wel aardig.
Qua DJ'ing luister ik erg veel naar een 2 delige set van Magda (spanje, minimal) uit 2005, ik krijg er maar geen genoeg van. Sven Vath, Jhon Gaiser en Steve Bug staan momenteel ook bovenaan. Jhon Gaiser's sets gaan echt zo diep dat als ik aan het pieken ben gewoon de neiging heb om te gaan trippen.
Hier de 2-delige Magda set for your enjoyment
Magda @ Klubbers Day Part 1
Click here to download
Magda @ Klubbers Day Part 2
Click here to download
God wat hoop ik dat zij binnenkort eens in de Fuse staat!!!
Als dit niet toegestaan is (wat ik betwijfel, want het zijn setjes) mag een mod mijn post altijd editen en de links verwijderen
edit: links fixed