#1
Drum 'n Bass vind ik altijd heel erg lekker.
Maar ook gewoon rock of metal, sommige hiphop.
En klassieke muziek, maar dan niet dat bombastische gedoe, maar meer piano dingen zoals werken van Chopin, heerlijk![:hearteyes:]()
Maar ook gewoon rock of metal, sommige hiphop.
En klassieke muziek, maar dan niet dat bombastische gedoe, maar meer piano dingen zoals werken van Chopin, heerlijk