Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste muziek om op te spacen

Lekkerste muziek om op te spacen

81 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drum 'n Bass vind ik altijd heel erg lekker.

Maar ook gewoon rock of metal, sommige hiphop.

En klassieke muziek, maar dan niet dat bombastische gedoe, maar meer piano dingen zoals werken van Chopin, heerlijk :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Minimal is wel vetjes ja: Stephan Bodzin - Liebe Ist :wink:
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Venetian Snares
Bong-Ra
Aphex Twin
The Doors
Jefferson Airplane
King Crimson
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#4
vooral hardcore, ook wel hiphop heel soms
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goaaaaa, The doors, Monster Magnet of The Dandy Warhols.. super!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
The Chosen zei:
Venetian Snares
Bong-Ra
Aphex Twin
The Doors
Jefferson Airplane
King Crimson
Klik om te vergroten...


King crimson :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pure Goa :hearteyes: En dan voornamelijk het 'Fairy Dance' nummer (weet niet precies welk nummer dat is). Ook een gezonde dosis Hardstyle gaat er meestal wel in, met af en toe uitstapjes naar psytrance of hardtrance/techno.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8




Deze LP's behoren zeker tot mijn favoriete space-artikelen.
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Feestje: trance, (dark)psytrance, dnb, breakcore
Op kot: Air, Lou Reed, Death Cab for Cutie, 65daysofstatic...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
minimal is lekker als je in een keta trip zit :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
- air
- the doors (<- tuurlijk)
- portis head
- aphex twin (<- flink trippen)
- tim hecker (<- echt trippy)
- thievery corporation
- st. germain
- zero 7
- tosca
- gorillaz
- the good the bad and the queen
- ltj bukem (<-aanrader)
- goldie (<-aanrader)
- massive attack
- adam f
- calexico
- kruder & dorfmeister
- boards of canada
- ozric tentacles
- shpongle
F
FrequeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uhm meestal als ik space zet ik op de achtergrond Disturbed - Down with the sickness op ^^

meeste mensen worden niet goed ervan omdat ze snel een bad trip ervan krijgen, maar oh zo heerlijk ^^
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
The Doors is eigenlijk wel een must, aangezien de naam alleen al gelinkt is aan acid. (The doors of perception - doe maar ns googlen :wink: )
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Massive Attact
Lamb, Portishead
Vive La Fete
The Gathering
ANATHEMA
Felix the Houscat
Miss Kitten
Don Diablo
Johannes Heil
Dave Clark
New Order
The Cure
The Smits
Kate Bush
Placebo
Tricky, Bjork
Smashing Pumpkins
Tori Amos
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goa en stuff:d

Veel prikkels, je kan in de muziek zo kiezen of je naar dit melodietje luisterd of naar een ander. Of je luitserd naar het geheel. Zalig

Felste goa plaatje van het moment:

Caution - Aquanomaly

-->als je dat kan horen let dan op het stukje dat op 2.50min begint. Da kwam fel binne toen ik een jointje had gerookt. volle goapower :hearteyes:


Maar verder is het Jeff Buckley, Björk, John Frusciante, Fleetwood Mac,

En wak heel mooi maar drama achtig vind is een liedja van LOTR: Emilliana torrini- Gollum's song.

more more more

Link naar 'CAUTION':http://www.soundlift.com/band/music.php?id=102090
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
DUB
eerder genoemd: Massive Attack. (meest trippy album ever: no protection!!)
P
PoppetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
HARDCORE en SPEEDCORE , en als k eg moe ben en spacend UB 40 haha :grin: hun zijn eg relaxt die stem is kk goed
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doors + lsd dan voel ik me echt een ouwe hippy (in de positieve zin), echt zalig, maar goa of house is ook niet slecht om op te trippen vind ik, hangt vooral van de locatie af
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#19
op xtc, wiet/hasj vooral van die lkkr para hardcore, of soms ook wat happy ( wel para ) superchill, freak je m helemaal op :)
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op een feest het liefst techno , mag dan van trance tot hardcore.

En thuis (soms solo) heb ik super herinneringen aan Faithless , The Doors , The Cure :hearteyes: , Air of een techno Inet radiostation met een super mix :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."