#1
Supervlieg zei:Minimal, Techno, Techhouse en een vleugje Electro en het is compleet
Mijn voorkeur gaat toch naar Minimal/Techno, daar ga je het meest in op.
Maargoed een drum n bass nummertje is ook wel erg fijn onder de x.. En natuurlijk nummers van Fischerspooner, Daft Punk, Trentemoller, Royksopp etc.![]()
Allemaal heel lekker, vind zelf booka shade-night falls en de rest van hun heel vet, gui boratto-mr. decay is hemels, the blessing van hem ook en shit van M.A.N.D.Y is ook gaaf, qua techno vind ik alexander kowalski heel erg vet.