#1
Dit vroeg ik me dus even af.
MetaalKonijn zei:Rock heb ik gekozen, maar ik ben ook een gozah van alle stijlen, kan veel waarderen.
Eier zei:T'is een kortharige verader, die konijn.


lj_bob zei:Je hebt er helemaal geen club/house/electro tussen staan... dat is in ieder geval mijn keuze![]()
zelfde keuzeJeller zei:goa staat er nie tussen, dus ik verkies hardcore
Maandje gulag voor dat soort tuig.Ellesdee zei:Eier zei:T'is een kortharige verader, die konijn.
yeah...
op de brandstapel moet ie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."