Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStijl

Stijl

66 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MephistoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben verder ook enorm fan van instrumentale jazz, maar dat is minder voor uitgaan. Dat is voor bij een glas whisky en een goede sigaar
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tekno(schranz), Goa, breakbeat, metal, grindcore, trashmetal, deathmetal, punk, een beetje hardcore punk, ska en shockrock.
Vroeger grunge verslaafd, en dan vooral Nirvana en Bush. Maar de Foo Fighters nemen ook een heeeeele grote plek in in mijn playlist, samen met de Bloodhoung Gang.

Weird Al Yankovic is mijn grootste held (zoals je ook in mijn last.fm wel kan zien).

Maar ik luister ook wel eens naar wat meer top 40 achtige dingen en vind Snow Patrol stiekem het einde.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar maanden ook weer steeds meer top40 liedjes ken. Heb tmf/mtv jaaaren afgezworen.. paste niet bij m'n oh zo stoere 'metal-look'. :P Nu sta ik wat meer open voor alles en daar ben ik zeer tevreden mee.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ook ik heb moet toegeven dat ondanks mijn allergrootste passie voor metal ik stiekem meegezongen heb met die nieuwe plaat van Mika :openmouth: :openmouth: :openmouth: :flushed:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Goanaut zei:
Ik moet toegeven dat ik de laatste paar maanden ook weer steeds meer top40 liedjes ken. Heb tmf/mtv jaaaren afgezworen.. paste niet bij m'n oh zo stoere 'metal-look'. :P Nu sta ik wat meer open voor alles en daar ben ik zeer tevreden mee.
Klik om te vergroten...

Peter Bjorn and John - Young folks is wel entertainend.
Maar het blijft pop muziek, fowel, het heeft een verslavingsfactor, en je kickt er na een maand weer van af en wilt er nooit meer iets mee te maken hebben. Tevens zuigt de rest van die cd ook weer flink kont.

Same went for Tiga en dat clipje.

Ik vind het na 8 jaar allemaal nog precies hetzelfde: het is leuk voor een tijdje, maar vaak sttta het garant voor de beste plaat van een groepje/artiest en ben je het na een tijd flink beu. En de rest van het album is vaak maar matig.
De reden dat ik 8 jaar terug pop-muziek op heb gegeven, en tegenwoordig, ondanks dat ik meer muziek een kans geef en luister, het nog steeds een gaye bedoeling vind.
(er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, maar toch)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardstyle
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
schwaeres metal bitte :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
METAL ! :rock:
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kheb hip hop gepakt, daar luister ik af en toe eens naar, naar de rest die in de poll staat niet. Wel luister ik naast hip hop, vooral Drum n bass en de iets mindere zijn dan Electro, Lounge, Techno, House enzovoort, af en toe kan ik hardstyle of jump ook is beluisteren, maar alleen ask stoned ben, voor de rest luister ik daar niet naar.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
kheb hip hop gepakt, daar luister ik af en toe eens naar, naar de rest die in de poll staat niet. Wel luister ik naast hip hop, vooral Drum n bass en de iets mindere zijn dan Electro, Lounge, Techno, House enzovoort, af en toe kan ik hardstyle of jump ook is beluisteren, maar alleen ask stoned ben, voor de rest luister ik daar niet naar.
Klik om te vergroten...

Kheb ook Hiphop gekozen omdat zowat het genre uit de lijst is waar ik het meest naar luister.

Maar ik luister vooral veel Reggae :stoned: , Punk, Ska, Hiphop/Rap.
Het laatste steeds minder en minder. Punk luister ik altijd wel en ook reggae, al wisselt dat soms nog eens af met periodes :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
een mix van Drum unt bass / hiperdie hop / allerlei metal / hier een daar wat dub step
en alles wat meer een beetje klinkt eigenlijk :mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
niks van hierboven
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Reggaeton. :hearteyes:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Duidelijk rock. En rock is op zichzelf idd al erg breed, maar ik kan eigenlijk sowieso alle kanten van rock wel waarderen. Metallica, The Doors, Pearl Jam, AIC, Coldplay, Snow Patrol etc.. etc..
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
minimal techno
schranz
house
hardstyle
dnb
dubstep
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb rock gekozen, alhoewel mijn smaak erg breed is en ik meer luister dan rock. Ook is rock een breed genre en vind ik niet alle rock goed. Maargoed, toch maar rock gekozen.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Experimentele muziek/vrijwel alles.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb hiphop gekozen. Mis wel de optie hardstyle :openmouth: Of zijn mn lensen beslagen?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#20
trance
hardtrance
elektro
house
hardstyle
drumm and base
techno
Goa
raggae

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."