#1
Ik ben verder ook enorm fan van instrumentale jazz, maar dat is minder voor uitgaan. Dat is voor bij een glas whisky en een goede sigaar
Goanaut zei:Ik moet toegeven dat ik de laatste paar maanden ook weer steeds meer top40 liedjes ken. Heb tmf/mtv jaaaren afgezworen.. paste niet bij m'n oh zo stoere 'metal-look'. :P Nu sta ik wat meer open voor alles en daar ben ik zeer tevreden mee.


Osi` zei:kheb hip hop gepakt, daar luister ik af en toe eens naar, naar de rest die in de poll staat niet. Wel luister ik naast hip hop, vooral Drum n bass en de iets mindere zijn dan Electro, Lounge, Techno, House enzovoort, af en toe kan ik hardstyle of jump ook is beluisteren, maar alleen ask stoned ben, voor de rest luister ik daar niet naar.
, Punk, Ska, Hiphop/Rap.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."