Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStijl

Stijl

66 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeer breed, ik kan eigenlijk niet kiezen.

Psychedelische rock / 60's & 70's zooi
Stoner rock / -doom
Bluesrock, beetje jazz
Drum 'n bass, breakcore, UK hardcore
Beetje black metal, oldschool death metal
Beetje Industrial / Martial
Beetje power electronics
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan maar voor Hiphop gegaan, is ook wel de rode lijn in m'n muziekluister gebeuren.
Luister al vanaf kinds af aan veel rap, allerlei talen, laatste paar jaren veel uitstapjes naar DnB, hardcore, hardstyle, dubstep en reggae, en alles wat daar tussen nog valt. :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Im a rocker :rock:
Im a roller :rolleyes:
Im a right out of controller :beer:
Im a wheeler :rolleyes:
Im a dealer :openmouth:
Im a wicked woman stealer :rolleyes:
Im a bruiser :rolleyes:
Im a cruiser :rolleyes:
Im a rockin rollin man :rock:

Got slicked back hair :flushed:
Skin tight jeans :hearteyes:
Cadillac car :kots:
And a teenage dream :rolleyes:

Im a rocker :rock:
Im a roller :rolleyes:
A rockin rollin man :rock:

Got lorex socks :tearsofjoy:
Blue suede shoes :angry:
V8 car :kots:
And tattoos :hearteyes:

Im a rocker :rock:
Im a roller :rolleyes:
A rockin rollin man
:rock:

lyrics ACDC
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

Psykaholik zei:
Jeller zei:
goa staat er nie tussen, dus ik verkies hardcore
Klik om te vergroten...
zelfde keuze
ofwel schranzz
Klik om te vergroten...

Vind hardcore en schranz toch wel twee verschillende dingen zijn...ik hou ontzettend van schranz maar niet van hardcore (tenzij het happy hardcore is, daar wordt ik altijd ontiegelijk vrolijk van)!

Mijn keus:
minimal (maar niet van die gay-houserige-huis-tuin-keuken mimimal)
acid-techno
techno
schranz (mee zing schranz a la sven wittekind, geen spark taberner)

en voor op de cross-trainer, happy-hardcore :wink:

shit van enya vind ik ook wel chill op z'n tijd...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik er maar 1 mag kiezen, metal. Van begin tot eind.

Verder vind ik hiphop, reggae, drum n bass en tekno ook leuk :grin:

Maar metal blijft mijn eerste en grootste liefde. :rock:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
alle vormen van metal, (dark)psytrance/goa, (psy)ambient, dubstep, (modern) klassiek, dnb, rock, (heel weinig) hiphop, tekno, techno, minimal, balkanbeats, (indian) chillout, industrial, noise, hardcore (rock) en nog een zooi meer.

Zat om te kiezen dus :P Al zijn metal (oude liefde) en psytrance wel mijn grootste genre's op dit moment (met natuurlijk leuke uitstapjes naar dubstep, dnb, ambient en klassiek).
J
JunglistManuvaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen van alle.
Ik ben van de Goa, D'nB, Dubstep, Breakbeat, Ambient ed. :)
Ik ben niet echt van die mainstream shit :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."