Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste optreden/festival/feest ooit?

Beste optreden/festival/feest ooit?

143 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tofste concert ooit heengeweest?

Wat was het vetste concert/festival/whatever waar je ooit bent heen geweest?

Ik ben een hele tijd terug (meer dan 5 jaar) naar Red Hot Chili Peppers geweest in Enschede. Was erg cool.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn er verschillende:

The Knife @Pukkelpop
Dave Clarke @Pukkelpop
Andy C @ Starwarz
Muse @Rock Werchter
Live@Rock Werchter

Enzovoort..
Oooh ja en niet te vergeten: Marco Borsato In het Sportpaleis. :hearteyes:
The Red Hot Chili Peppers heb ik ook al eens gezien, was idd vet ja.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3UK! @ de sparrow in klazienaveen
iron maiden@waldrock@fryslan
sepultura@waldrock@fryslan
murderdolls@waldrock@fryslan
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Halewoe zei:
Madonna in de Amsterdam Arena (3 september 2006)
Klik om te vergroten...
waarom verbaasd dit me niet


^_^
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anthrax (In dé bezetting, dus met Belladonna op zang) Tilburg 2006
Obituary in Deventer 2006 (Pitten op Slowly we Rot = :beer:)
Morbid Angel @ Wacken, godver, geniaal!
Carnivore @ Wacken (Male Supremacy! :mrgreen:)
Heel wacken 2006 was goaf.
En Tankard, Gerre ist mein held _0_
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
st an zei:
Halewoe zei:
Madonna in de Amsterdam Arena (3 september 2006)
Klik om te vergroten...
waarom verbaasd dit me niet


^_^
Klik om te vergroten...

Omdat ik er te veel en te graag over praat :wink:
En ja, ik ben me ervan bewust dat het een retorische vraag was :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al veel bands gezien....
Maar mijn tofste concert ooit.. wordt... The Police in september.
Heb er hoge verwachtingen van iig.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slayer op graspop,unholy alliance 1 en 2
In flames op graspop 2005 2006 en unholy alliance 2
soulfly
hatebreed
Kataklysm op nomercy fest 2006
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#9
The Casualties @ Hof Ter Lo
Time Again @ Hof Ter Lo
Dead Rats @ Hof Ter Lo (vrienden van me)
Time Again @ 't Kompas (mijn stamcafé)
Dead Rats @ 't Kompas
c
challengeLid
01-01-2024, 00:00
#10
het begon 15 jaar geleden.
mijn eerste feest "step into the future house"
vis afslag in scheveningen
ja dat was toen helemaal te gek

mijn laatste concert was die van "Ironmaiden"
maar dat vond ik weer een beetje tegenvallen.
hoop nieuwe shit, maar in 2008 komen ze weer en dan gaan ze ouwe shit doen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
het begon bij mij toen ik een jaar of 16 was, shit joh wat kunnen die josti's hard spelen.

maar eigenlijk wacht ik op lou reed.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Looptroop in de Melkweg.. Ik ging er heen terwijl ik maar één nummer kende en kwam er weg als huge fan. Wat een enorm vette show!!! :hearteyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
opgezwolle + typhoon in groningen vorig jaar

d.a.c. in 2005 op 5 mei in wageningen, zo wat ging het daar lekker los :wave:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Typhoon _o_
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
cunt zei:
opgezwolle + typhoon in groningen vorig jaar

d.a.c. in 2005 op 5 mei in wageningen, zo wat ging het daar lekker los :wave:
Klik om te vergroten...

WTF was jij daar ook :openmouth:
Vet concert ey!
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
* Opgezwolle & Typhoon
* Peter Pan Speedrock ;
Beiden @ Fenix 2006 (Sittard)

Lowlands 2006:
* Dirty Pretty Things
* Iggy Pop & The Stooges
* Artic Monkeys
* The Kooks
* Be Your Own Pet
* Wederom Opgezwolle, Jawat! & Typhoon :mrgreen:
* Bloc Party
* Lost Prophets
* Placebo

(En alles wat zich rond middernacht op het Lowlandsterrein afspeelde :wink: )
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Placebo in Ahoy, Placebo op lowlands 2006, foo fighters @lowlands 2005
Bloodhound Gang @ LL2004 en in patronaat twee weken geleden.

Daarnaast ook Spinvis@Hedon en Melanie@Hedon.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga nooit naar dure bands, maar binnenkort komt municipal waste naar nederland.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij hebt smaak!
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lamb, AB

Slipknot, A'pen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."