#1
Dreuge zei:ik zou mischien wel komen als iemand wat organiseert (ok nu niet stiekem allemaal via pm afspreken)
nou ik heb nog steeds liever een nieuwjaarsborrel
Dreuge zei:ik zou mischien wel komen als iemand wat organiseert (ok nu niet stiekem allemaal via pm afspreken)
luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
1 dag later bedoel je
luchtigtoetje zei:Oom Klaas zei:luchtigtoetje zei:Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later![]()
1 dag later bedoel je
ook goed. moet ik wel maandag vrij nemenga ik gewoon in 1x door.
Tomaat zei:Sublimo zei:
Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Sublimo zei:
Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn![]()
Jup !![]()
Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring![]()
Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Tomaat zei:Sublimo zei:Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring![]()
Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()

Tomaat zei:Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()
Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()
Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten![]()
Ja, lijkt mij ook...![]()
Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money...![]()

Tomaat zei:Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he![]()
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."