Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
ik zou mischien wel komen als iemand wat organiseert (ok nu niet stiekem allemaal via pm afspreken)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

nou ik heb nog steeds liever een nieuwjaarsborrel :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat houd dat in?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien tilburg.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later :)
Klik om te vergroten...

1 dag later bedoel je
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
luchtigtoetje zei:
Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later :)
Klik om te vergroten...

1 dag later bedoel je
Klik om te vergroten...

ook goed. moet ik wel maandag vrij nemen :grin: ga ik gewoon in 1x door.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
Oom Klaas zei:
luchtigtoetje zei:
Op dezelfde manier 12 uur voorbij knallen alleen dan een week later :)
Klik om te vergroten...

1 dag later bedoel je
Klik om te vergroten...

ook goed. moet ik wel maandag vrij nemen :grin: ga ik gewoon in 1x door.
Klik om te vergroten...

Je hebt dan de zondag toch nog om te kateren?
1 dag is genoeg :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Ik weet eindelijk waar ik naar toe ga met nieuwjaar:

http://www.heavenantwerp.be/

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Jup ! :sunglasses:

Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://partyflock.nl/party/189215:Tranc ... ssion.html

Wordt toch deze :tearsofjoy: ! Hoop ik...
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Ik weet eindelijk waar ik naar toe ga met nieuwjaar:

http://www.heavenantwerp.be/

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Jup ! :sunglasses:

Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
Klik om te vergroten...

Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
System aap rijd morgen in ieder geval naar omgeving utrecht, ik, weet nog niet wat ik doe, iemand?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Klik om te vergroten...

Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...

EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring :grin:
Klik om te vergroten...

Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Klik om te vergroten...

Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
Klik om te vergroten...

Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ooooh ik kan echt niet wachten!!! morgen rond deze tijd sta ik vet strak te spacen op Awakenings godverdomme! hjaha :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eindhoven, here we come! :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, lijkt mij ook... :)

Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money... :tearsofjoy:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:
Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen... :)
Klik om te vergroten...

Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, lijkt mij ook... :)

Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he :tearsofjoy:
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tomaat zei:
Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he :tearsofjoy:
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken :rock:
Klik om te vergroten...

Dat moet af een toe ook eens kunnen ! :grin:

Ik let er wel op dat ik niet te veel geld uitgeef, maar echt druk maak ik me daar niet om. Als ik maar uitkom aan het einde van de maand ! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."