#1
Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?
Olle
Olle
Ollemann zei:Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?
Olle
Immo zei:W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Wat info via pm zou welkom zijn. :P
nultien zei:Immo zei:W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Wat info via pm zou welkom zijn. :P
Ik gaf je gvd gister nog info man
Heb nog een beetje extra info :$

Haha, weet je zeker dat dat hetzelfde feest was? Het was super klein, muziek was echt bar slecht, de sfeer was af en toe vrij grimmig. Maar wat een koppen zeg! Ongelooflijk! Ik ben wel wat gewend van feestjes, maar om de haverklap kwam er weer eentje voorbij waarvan ik me echt niet kon bedenken wat die allemaal naar binnen gewerkt moet hebben om er zo uit te zien.jimi zei:was echt fakking tof en groot en nice muziek
Dat was toevallig niet de reden voor die ambulance rond een uur of 4? (of 5 of 6... you know) Ramptoerist in hart en nieren en ik liep gewoon door.jimi zei:ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
Berbatov zei:Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn teKno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
volgende keer beter. 
jimi zei:ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."