Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ollemann zei:
Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?

Olle
Klik om te vergroten...

Te namen, dub, 60s, tek en core 4 dagen feesje bouwen. Ik ga er spijtig genoeg wel niet naartoe, toch maar naar Gent :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat maar, ik heb de nodige informatie al.

Ik ga erheen. :grin:

Als het vervoer wil meewerken, al lijkt dat goed te komen (internationale treinen rijden tot later).

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
W.F.L. zei:
Wie gaan er nog naar de Multisound? :grin:
Klik om te vergroten...

Wat info via pm zou welkom zijn. :P
Klik om te vergroten...

Ik gaf je gvd gister nog info man :grin:
Heb nog een beetje extra info :$
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Multisound is toch die ene hele grote in België die 4 dagen doorgaat?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nultien zei:
Immo zei:
W.F.L. zei:
Wie gaan er nog naar de Multisound? :grin:
Klik om te vergroten...

Wat info via pm zou welkom zijn. :P
Klik om te vergroten...

Ik gaf je gvd gister nog info man :grin:
Heb nog een beetje extra info :$
Klik om te vergroten...

Die post was van voor die tijd. :rolleyes:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#7
gelukkig nieuwjaar iedereen!
ik zit chill te afteren bij een vriend thuis met mijn allerbeste vrienden, en ben net naar een supervet tekno feestje geweest in den haag (my hometown) bij holland spoor in de buurt.
was echt fakking tof en groot en nice muziek, politie was allemaal geen probleem.
nog meer mensen hierheen geweest?

er \\heeft een gast naast mij gepoept, haha, toen ik buiten aan t seksen was.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#8
Holland ontspoort

en wtf @ je laatste zinnetje man,
hoefde beide niet te weten.


Feessie leek me wel kick, ben alleen niet gegaan.
Pak pas over een maandje ofzo weer een feessie:)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
jimi zei:
was echt fakking tof en groot en nice muziek
Klik om te vergroten...
Haha, weet je zeker dat dat hetzelfde feest was? Het was super klein, muziek was echt bar slecht, de sfeer was af en toe vrij grimmig. Maar wat een koppen zeg! Ongelooflijk! Ik ben wel wat gewend van feestjes, maar om de haverklap kwam er weer eentje voorbij waarvan ik me echt niet kon bedenken wat die allemaal naar binnen gewerkt moet hebben om er zo uit te zien.

Triest hoor, om te zien hoe sommigen (velen?) zich zo laten gaan. Elk weekend weer. Ik ga tegenwoordig bijna nooit meer, maar als ik weer eens ga zie ik nog steeds dezelfde gezichten. Steeds verder in staat van ontbinding, maar dezelfde gezichten none the less.

Het was wel gezellig though : D
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ook bij het tekno feestje in Den haag geweest met E.I. moet zeggen dat ik het feestje ook vond tegen vallen. De muziek die gedraaid werd was echt bar slecht.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vond het leuk, maar had ook wel weer voor t eerst in best lang een pilletje op, dat zal wel ook meegeholpen hebben.
er waren inderdaad soms wel vervelende mensen, ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.

exceptional insight: ja ik herken dat wel. en dan gewoon bij mijn eigen vrienden.
en als ik niet 'verplicht' was geen drugs te gebruiken, denk ik dat ik er ook zo bij zou lopen.
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
wel heel fijn dat de politie het lekker liet doorgaan, was ook bijna geen geluidsoverlast volgens mij.

ik heb n lekker oud&nieuw gehad in ieder geval!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
jimi zei:
ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
Klik om te vergroten...
Dat was toevallig niet de reden voor die ambulance rond een uur of 4? (of 5 of 6... you know) Ramptoerist in hart en nieren en ik liep gewoon door.
B
BliepLid
01-01-2024, 00:00
#13
vet tof feestje! vooral smorgens vette plaatjes voorbij horen komen tof sfeertje gezellige mensen prima vermaakt :grin:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#14
geen idee, er zijn meerdere keren ambulances geweest, en die waren allemaal voor schuimbekkende, trillende mensen die niet echt meer wakker werden geloof ik.

ik liep op een gegeven moment buiten en toen zei een gast ongeveer wat jij zei tegen mij, en hij vroeg of ik wilde letten op de meisjes daarbinnen want ze hadden anorexia en te veel drugs op..

het is echt naar om te zien hoe mensen langzaam steeds meer de vertiefenis ingaan! het blijft altijd 'het is normaal' maar het word steeds meer en meer en meer en ook dan blijf je zeggen dat het normaal is en 'wel kan' maar dat is helemaal niet zo.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn tekno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.

Hoorde trouwens inderdaad dat Den Haag echt kut was.Weinig echte tekno, veel techno. Van tevoren werd er gepraat over 6 systems, maar het stelde allemaal weinig voor.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Berbatov zei:
Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn teKno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
Klik om te vergroten...

Ah jammer dat ik je gemist heb man :beer: volgende keer beter. :wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
jimi zei:
ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik jou een paar keer daar rond zien lopen. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand toevallig nog informatie over een tekno voor morgen :) ?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook aanwezig geweest in Namen. Ergens begin van de middag weer redelijk brak vertrokken, though. Weet niet of ik nog een nachtje getrokken had, ook.

Maar goed, 't was een flinke party! :grin:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."