#1
-edit:




Helemaal gelijk Berbatov. Kwam er ook net pas achter dat ik dat bericht getypt had vanmorgenBerbatov zei:Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
Rinse en Suburbass. W.F.L. zei:I Love Tekno was echt geweldig.Rinse en Suburbass.
![]()

W.F.L. zei:Ik vond die Ooze (dat was het toch?) ook wel vet klinken hoor!
Ik vond het prima zoals het was.Geen overdreven gedoe, en die visuals waren fucking vet!

W.F.L. zei:Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."