Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
-edit:

:rock:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
edit. foutje :wave:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Berbatov zei:
Dubz, misschien kan je een beetje letten op wat je op een openbaar forum zegt.
Klik om te vergroten...
Helemaal gelijk Berbatov. Kwam er ook net pas achter dat ik dat bericht getypt had vanmorgen :openmouth:

Bericht is aangepast. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
I Love Tekno was echt geweldig. :rock: Rinse en Suburbass. :hearteyes:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wehhhhhhhh ik kom er steeds vaker achter dat ik de helft of gewoon niet zie, of niet bewust mee maak ><

Was wel gezellig :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
I Love Tekno was echt geweldig. :rock: Rinse en Suburbass. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Rinse is altijd lekker. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet. :smoke:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rinse was geniaal inderdaad. Overigens vond ik alles wel noemenswaardig vanaf Suburbass.

Kon de DnB en hardcore die op het eind opeens even werd gedraaid ook wel waarderen trouwens. Al waren het geloof ik maar twee nummertjes. :rolleyes:

Overigens vond ik de decoratie nogal karig, om niet te zeggen non-existent. De grote zaal in de Watt is een mooie zaal, maar voordat het een degelijk tekno feest is moeten er toch echt wat dingen opgehangen worden, een gestoord aantal lasers bij gegooid worden, en genoeg rookmachines voor een middelgrote genocide neergezet worden.

Gelukkig was de muziek goed genoeg om mijn milde teleurstelling teniet te doen.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vond die Ooze (dat was het toch?) ook wel vet klinken hoor!

Ik vond het prima zoals het was. :hearteyes: Geen overdreven gedoe, en die visuals waren fucking vet!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Ik vond die Ooze (dat was het toch?) ook wel vet klinken hoor!

Ik vond het prima zoals het was. :hearteyes: Geen overdreven gedoe, en die visuals waren fucking vet!
Klik om te vergroten...

Bedoel je Oozi? Die draaide op m'n eerste feestje, heb ik nog een setje van.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als Delft niet doorgaat, omdat het vervroegd ontruimt word, dan ga ik ook naar Namasté.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oozi ja, die was volgens mij aan het draaien toen we binnenliepen, en dat was zeker ook wel dik. :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mwoah, die vond ik wat tegenvallen. Bij vlagen draaide hij wel lekkere nummertjes, maar er zat naar mijn mening niet genoeg energie in.

Maar het is wel een geschikte DJ om het feest te beginnen. Komt iedereen lekker rustig op gang.

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Groot feest in Eindhoven vanvond... Gigantisch pand... Veel plezier... Ik ga nog even niet... Rustig opbouwen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Ja Rinse was het vetst van de avond vond ik. Nout was dan weer wat minder dan Suburbass en Rinse. Martha Spark draaide ook wel vet. :smoke:
Klik om te vergroten...

Persoonlijk vond ik Suburbass een stuk beter dan de rest draaien. Maar het was een leuk feestje. :)
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#17
wtf @ eerste lange bullshit verhaal..

Veel mensen zijn of raken verdrugsd..
Maar ik heb tot nu toe nog nooit gevechten e.d. gezien..

Als je wilt partyen kan je naar tekno gaan.. Onder invloed van drugs of niet..
Genoeg mensen die feesten met biertjes op :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fuck ja check dit live

http://www.livestream.com/radiogaleer
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Utreg was mooi feeske allright. Geinig om -spaceman- weer eens tegen het lijf te lopen :beer:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was ook sarcastisch bedoeld.

Weet iig (nog) geen feest & locatie, maar neem aan dat deze info ook niet zomaar op het forum wordt gegooid:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."