Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig, al die linkse zooi hoef ik niet. We moeten geen Griekenland worden omdat al die mensen die onterecht niet werken gewoon geld blijven krijgen. Ook al die milieu en zo kan me gestolen worden."
"Wackie zei: Daar zijn we het helemaal niet over eens. Ik heb nog nooit politie nodig gehad op zowel metal, goa als tekno festivals. (ohja toch wel, dynamo heel lang geleden al denk ik dat politie (en ME) daar juist meer olie op het zeer broederlijke anarchy sfeertje gooiden dan dat ze iets van problemen oplosten of voorkwamen) Klik om te vergroten... Dit slaat natuurlijk ook nergens op. Omdat dat volk niet vecht zijn er op die grote andere feesten geen politiemensen nodig? Ik noem nog eens het voorbeeld van Hoek van Holland, politie is gewoon nodig met 50000 mensen op 1 terrein waar alcohol geschonken wordt. Als je het daar niet over eens bent dan ben je gewoon blind."
"vode zei: Angramar Temenos zei: Bah, wat een teleurstelling. Ik hoopte echt op een paarsplus kabinet; Eigenlijk zou het nog beter zijn als we VVD gewoon konden weglaten, maar te veel idioten stemmen op ze.. Klik om te vergroten... Een voorkeur hebben voor een partij is een persoonlijke keuze en recht voor iedereen. Om op basis daarvan mensen als idioten bestempelen zegt meer over jou dan over hun. Sneu. Klik om te vergroten... Exact wat ik dacht. Bovendien gaat die reactie hoogstwaarschijnlijk gepaard met 0% kennis over de economische situatie in Nederland, anders zou hij ons echt geen idioten noemen. Al die linkse ideetjes zijn leuk en aardig, maar onbetaalbaar nu. Alle rapporten zeggen dat het in Nederland alarmfase is en dat er bezuinigd moet worden omdat er anders een gigantische onbetaalbare schuld wordt opgebouwd op den duur. Met het beleid van de PVDA neemt de staatsschuld per jaar met tientallen miljarden toe. Daar wordt natuurlijk niemand vrolijk van. Beter nu bezuinigen dan over 20 jaar een probleemland zijn."
"Elk festival met 50000 man in Nederland is een risicofestival. Je kan de politie niet de schuld geven van het gedoe. Die jochies vinden het leuk om ergens op te zeiken en als de politie er niet staat dan vinden ze wel iets anders. Politie moet er gewoon zijn."
"Wackie zei: Gelukkig zijn er geen politieagenten op Boom, Ozora, Full moon etc zeg... Je zal toch geloven dat dat nodig is Damn wat zou het een chaos worden als ze er wel waren. Iedereen die para en gefrustreerd word, zou zeker problemen opleveren. Klik om te vergroten... Dit onderwerp gaat daar toch niet over? Defqon zonder politiemacht wordt een chaos. Dat jij voorbeelden weet waar het wel vredig verloopt maakt geen verschil, of wel?"
"langeman zei: ^gelul....niet op in gaan...heeft duidelijk geen zin. Klik om te vergroten... HAHAHAHHAHA dus jij wil zeggen dat er GEEN politie nodig is op Defqon? Sorry voor mijn woordkeuze, maar dan ben je een mongool."
"langeman zei: Je kunt er toch wel iets over zeggen? Klik om te vergroten... Ja dat kan ik wel, maar dat is dan dom. Ik heb er geen verstand van, punt. Ik weet alleen dat het nodig is."
"langeman zei: -tomz0r zei: Elk festival met 50000 man in Nederland is een risicofestival. Je kan de politie niet de schuld geven van het gedoe. Die jochies vinden het leuk om ergens op te zeiken en als de politie er niet staat dan vinden ze wel iets anders. Politie moet er gewoon zijn. Klik om te vergroten... Wat wil jij eigenlijk dat de politie precies doet? Ik bedoel dat ze wel iets moeten doen, een aanpak of iets moeten ze hebben, toch? Hoe zie jij dat? Klik om te vergroten... De politie moet overzicht hebben over het hele terrein en moet ingrijpen bij elk opstootje voordat het uit de hand loopt en een veldslag wordt, zoals Hoek van Holland. Dit moet door middel van een strategisch plan gedaan worden door middel van een situatieanalyse die deskundigen opstellen waarbij rekening moet worden gehouden met de risico's en dergelijke."
"deadlock zei: -tomz0r zei: Exact wat ik dacht. Bovendien gaat die reactie hoogstwaarschijnlijk gepaard met 0% kennis over de economische situatie in Nederland, anders zou hij ons echt geen idioten noemen. Al die linkse ideetjes zijn leuk en aardig, maar onbetaalbaar nu. Alle rapporten zeggen dat het in Nederland alarmfase is en dat er bezuinigd moet worden omdat er anders een gigantische onbetaalbare schuld wordt opgebouwd op den duur. Klik om te vergroten... Dat is niet helemaal waar. De VVD heeft een ronduit idiote kijk op economische situaties. Ze weten hun programma precies zo in elkaar te zetten dat het technisch gezien heel goed uit gaat komen in berekeningen van het CPB maar zoals al door meerdere topeconomen gezegd is gaan de plannen van de VVD heel veel banen kosten op korte en middellange termijn. Op lange termijn zijn de effecten nagenoeg hetzelfde als die van de linkse partijen. Een maatregel waar veel bij valt te halen is bijvoorbeeld het afschaffen van de HRA en huursubsidie maar daar wil de VVD niet aan, want die vinden het normaal dat het hebben van een villa voor rijken gesubsidieerd wordt en willen tegelijkertijd het beetje zorg wat er in Nederland nog is afbreken door de chaos groter te maken. Met het beleid van de PVDA neemt de staatsschuld per jaar met tientallen miljarden toe. Daar wordt natuurlijk niemand vrolijk van. Beter nu bezuinigen dan over 20 jaar een probleemland zijn. Klik om te vergroten... Ongefundeerde nonsens. De PvdA wil voorzichtig bezuinigen en dat zou inderdaad harder moeten kunnen, maar ze laten in ieder geval alle mogelijkheden open. Je bent nu gewoon Rutte aan het papegaaien. De bezuinigingsmaatregelen zoals die er zouden moeten zijn: - partiële immigratiestop voor onopgeleiden (ben je moslim en hoogopgeleid en is er een tekort in je vakgebied? kom alsjeblieft binnen zeg!) - terugdraaien privatisering zorg - afschaffen basisbeurs in hoger onderwijs - omzetten studiefinanciering MBO in lening, de miljarden bij ROC's weghalen en terug laten vloeien naar de staat - twee kerncentrales per provincie bouwen en de overbodige elektriciteit exporteren (dit levert de staatskas minimaal tien miljard op jaarbasis op) - per direct afschaffing HRA voor huizen die meer dan 400.000 kosten, per jaar daarna met zo'n 20.000 terugbrengen, tegelijkertijd overdrachtsbelasting afschaffen - vermogensbelasting afschaffen - BTW naar 25% - fiscaliseren AOW - AOW-gerechtigde leeftijd direct naar 67, maar de mogelijkheid om op 65 jaar te stoppen behouden, met als nadeel dat je dan 20% minder krijgt, in 10 jaar tijd deze grenzen oprekken naar 70 resp 68 jaar, enkele zware beroepen uitgezonderd - bankenheffing - afschaffing wegenbelasting en extra heffing op brandstof invoeren; iedereen betaalt voor het milieu dat hij of zij verslindt. - toptarief terug naar 60% met afschaffing vermogensbelasting + verlaging van vennootschapsbelasting - STOPPEN MET DE JSF - Defensieuitgaven met ongeveer 30% verminderen - Ontwikelingssamenwerking opheffen, onder buitenlandse zaken een staatssecretaris van hetzelfde invoeren met hooguit 20% van dat budget - Accijnzen op sigaretten en drank omhoog met 20% En hoppa, binnen 10 jaar is de staatsschuld afgelost en kan de BTW weer naar 17,5% net als enkele jaren geleden. Zie je wel dat ik Grote Leider zou moeten zijn. Klik om te vergroten... Leuk allemaal. Maar ik denk dat het niet helemaal klopt. Ten eerste: http://www.nu.nl/nieuws/2264118/staatss ... -pvda.html Het CPB zegt het ook. Waar baseer jij je op? Ben wel benieuwd. Die HRA is inderdaad een punt om over te discussiëren, maar ach. Veel van die punten vind ik wel goed overigens. Maar veel benoemt de VVD ook. Sterker nog, jouw plan lijkt meer op de VVD dan op de PvdA."
"Goede dealer zoeken!"