Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eendagsvlieg zei: Hehe, laatst een geile latina geneukt Was een leuke ervaring Btw, ik hou van zulke chicks, maar helaas kan ik ze nooit vinden: Klik om te vergroten... suicidegirls.com? Ga naar rare GothicCybertoekomstDikkesjit feesjes."
"GEwoon rauw Doorknauwe."
"http://youtu.be/GnBIXU9pJME CLOWNCORE"
"Oom Klaas zei: 'k kan mezelf ook beter aftrekken dan een ander, dan zal dat met pijpen ook vast wel zo zijn. Klik om te vergroten... Dat denk ik ook..."
"ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK"
"Chris Pontius zei: Dica zei: WappieWappie zei: Leg eens uit Dica.. Klik om te vergroten... Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren Klik om te vergroten... GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd Klik om te vergroten... Ja ik vind GHB Stom omdat Ik het niet kan doseren. ( en van moet kotsen o_0)"
"mephedrone zijn echt kut, je word dr wel lekker dol van, maar daarna Supergaar en helemaal blauw, dat komt omdat je rode en witte bloedlichaampjes zich gaan scheiden.. als een blauwe plek?,tenminste dat is wat novadic me vertelde."
"Door vaak te trippen ... niet perse elke week leer ik toch mijn trips te sturen(Stimuleren),en elke trip een trip opzich te maken.. .. vervelen gaat het nooit.. het word meer een manier van leven.."
"Debris zei: Morgen Easttek. Klik om te vergroten..."
"sommige smartdrugs word je zeker wel dol van.maar dingen als Happy-Caps of.. Bionix, werken echt niet.. of heel minimaal.."