Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
vdk zei:
wie o wie kan mij een link/website sturen waar ik zoveel Tekno kan downloaden?? :stoned: ik heb er maar een paar en weet niet echt waar ik op moet zoeken

Bedankt :grin:
Klik om te vergroten...

http://www.slsknet.org/
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
No problemo

Hier voor de liefhebbers trouwens een linkje naar de website van het EkeAze label uit Tsjechië. Super chill, kan je van een stuk of twintig plaatjes de tracks als mp3tje downloaden.
http://www.ekeaze.cz/index23.htm
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
Ketaboy zei:
vdk zei:
wie o wie kan mij een link/website sturen waar ik zoveel Tekno kan downloaden?? :stoned: ik heb er maar een paar en weet niet echt waar ik op moet zoeken

Bedankt :grin:
Klik om te vergroten...

http://www.slsknet.org/
Klik om te vergroten...

en dan?
Klik om te vergroten...

laat maar!

wauw er gaat echt een wereld voor me open! nooit met soulseek gewerkt...

thx voor de tip!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...
Kom maar eens naar Gent dan, ik heb er al genoeg gezien die werken.
Bij Ivago (vuilnis opruim dienst dingen), smoothie makers, Mcdonalds, H&M,...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
pascal828 zei:
Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
Klik om te vergroten...
Ik kan het niet goed uitleggen, daarom lees ik ook niet mensen de les over de maatschappij. Als je het zo graag wilt weten kun je je er wel in verdiepen.

Was het met 1 ingang, een hek? En werd het hek telkens in de gaten gehouden?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
OnderDeEik zei:
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat issie toch ook? =)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam. :rock:

Olle
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...

Nijmeguuh! Als het die is dan. Die dag is er 1 in Nijmegen, dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopezilla zei:
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam. :rock:

Olle
Klik om te vergroten...

Nederland. :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi. Hopelijk in de buurt. :rock:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...

Nijmeguuh! Als het die is dan. Die dag is er 1 in Nijmegen, dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga niet.
Klik om te vergroten...

Nijmegen is hier 15min vandaan :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
PRSPCT Loves I Love Tekno.

:rock:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopezilla zei:
PRSPCT Loves I Love Tekno.

:rock:

Olle
Klik om te vergroten...

Dado is wel gaar. :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle
Klik om te vergroten...

^2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5859606162...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."