#1
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:-spaceman- zei:ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur...![]()
ExceptionalInsight zei:Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:-spaceman- zei:ExceptionalInsight zei:Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur...![]()
Haha, 10 jaar geleden maakte ik me klaar voor de brugklas. De feestjes begonnen 4 jaar geleden pas :þJa precies zei:De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?
Dude. De feestjes begonnen voor mij 4 jaar geleden pas :þJa precies zei:ECHT NIET! Feesten bestond al voordat jij er ooit van gehoord had, wij waren de grondleggers![]()
Figure of speech (:Ja precies zei:Ik ben geen dude, ik ben een meisje, iedereen op dit forum gaat ervanuit dat ik een jongen ben, lachen
Ja precies zei:Lijkt me leuk! Een drugsforummeeting op een feestje, hell yeah![]()

Hans zei:Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.

Ketaboy zei:Rond vijf uur 's nachts kreeg de politie de melding dat er een illegaal feest zou plaatsvinden in Heusden. Er vond gelijk overleg plaats tussen burgemeester Henk Willems van Heusden, de officier van Justitie en de korpschef van de politie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."