Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Klik om te vergroten...

Ja, haha, altijd dezelfde koppen in een database van wause tekno herinneringen vol madness!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Klik om te vergroten...

toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur... :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Klik om te vergroten...

toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur... :wink:
Klik om te vergroten...
Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
-spaceman- zei:
ExceptionalInsight zei:
Wat leuk om te zien dat dat wereldje nog net zo klein is als toen. Die foto's zijn gemaakt door een meisje waar ik een tijdje bij in huis heb gewoond!
Klik om te vergroten...

toch waren hier zeker zo'n 500 man...
waarschijnlijk blijven dezelfde mensen hun foto's online zetten...
dit was echt een groots feest... trouwens zijn niet alle foto's van dezelfde persoon... sorry ik ben een zeur... :wink:
Klik om te vergroten...
Ah ja, van die eerste post zijn er 3 niet van Martine, I'm sorry. Small world none the less (:
Klik om te vergroten...

hehe... het wereldje is wel degelijk erg klein dat heb je zeker gelijk in... Ketaboy bv... die hier wel eens rond spookt op het forum... kende ik al langer real life... pas 2 weken geleden kwam ik erachter dat hij dit figuur was online... en nog zo veel meer... het blijft me verbazen hoe klein de wereld is...
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja precies zei:
De wereld is anders wel aardig veranderd in de afgelopen 10 jaar hoor, mensen van toen zie ik helaas nu niet meer. Zijn er nog meer tekno oldies op dit forum actief?
Klik om te vergroten...
Haha, 10 jaar geleden maakte ik me klaar voor de brugklas. De feestjes begonnen 4 jaar geleden pas :þ
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ECHT NIET! Feesten bestond al voordat jij er ooit van gehoord had, wij waren de grondleggers :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja precies zei:
ECHT NIET! Feesten bestond al voordat jij er ooit van gehoord had, wij waren de grondleggers :grin:
Klik om te vergroten...
Dude. De feestjes begonnen voor mij 4 jaar geleden pas :þ
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben geen dude, ik ben een meisje, iedereen op dit forum gaat ervanuit dat ik een jongen ben, lachen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja precies zei:
Ik ben geen dude, ik ben een meisje, iedereen op dit forum gaat ervanuit dat ik een jongen ben, lachen
Klik om te vergroten...
Figure of speech (:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja precies zei:
Lijkt me leuk! Een drugsforummeeting op een feestje, hell yeah :rock:
Klik om te vergroten...

dat zou dan in ieder geval een geslaagde zijn... denk ik. :grin: :beer:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hans zei:
Het lijkt me wel tof een keer een tekno df-meet te houden, moeten we wel toevallig allemaal naar hetzelfde feest gaan. Het is natuurlijk ook vrij lastig gezien hoe onvoorspelbaar de feesten zijn.
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook wel eens leuk :rock:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ah nu weer thuis ^^ awesome parteh. Jammer dat het zo veeel te vroeg moest stoppen

:stoned:


Politie maakt einde aan illegale houseparty in Heusden

zondag 04 oktober 2009 | 09:32 | Laatst bijgewerkt op: zondag 04 oktober 2009 | 09:34
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

HEUSDEN - De politie heeft zondagochtend een einde gemaakt aan een illegale houseparty in een leegstaande opslaghal van Jonker Fris in Heusden.
Op het feest waren tweeduizend mensen aanwezig. Volgens een woordvoerder van de politie is het beëindigen van de houseparty vreedzaam verlopen. Er zouden twee mensen zijn gearresteerd.

Rond vijf uur 's nachts kreeg de politie de melding dat er een illegaal feest zou plaatsvinden in Heusden. Er vond gelijk overleg plaats tussen burgemeester Henk Willems van Heusden, de officier van Justitie en de korpschef van de politie. Een peloton van ME'ers heeft vervolgens de toegangswegen afgezet. De organisatoren van het feest werd gevraagd om een einde aan de houseparty te maken. "Daar werd goed op gereageerd", zegt de woordvoerder. "De jongeren zijn bij zonsopkomst allemaal de hal uitgekomen en vertrokken."

In de hal van Jonker Fris is tot zover bekend niets beschadigd. Wel is er veel troep achtergelaten.

Er zijn bij de politie ook geen klachten van geluidsoverlast binnen gekomen.

De jongeren kwamen zowel uit binnen- als buitenland. Volgens een jongen, die niet met zijn naam in de krant wil, zat de sfeer er goed in. "We hebben geen problemen gehad met de politie. En we ruimen al onze troep nog op. We hebben vaak van dit soort feesten, het is een soort internationale beweging. Iedereen neemt boxen of aggregaten mee."

Lees maandag meer in het Brabants Dagblad


http://www.brabantsdagblad.nl/voorp...-einde-aan-illegale-houseparty-in-Heusden.ece
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketaboy zei:
Rond vijf uur 's nachts kreeg de politie de melding dat er een illegaal feest zou plaatsvinden in Heusden. Er vond gelijk overleg plaats tussen burgemeester Henk Willems van Heusden, de officier van Justitie en de korpschef van de politie.
Klik om te vergroten...

Rond 2-3 uur stond er ook al politie?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Half 1 ook al.

Vond het wel jammer dat iedereen zo makkelijk afdroop en er al een hoop systems ophielden toen er nog maar 2 blauwe busjes waren. Maarja, het was mooi zolang het duurde.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol ze hebben het al gewijzigd:

Politie maakt einde aan illegale houseparty in Heusden

zondag 04 oktober 2009 | 10:22 | Laatst bijgewerkt op: zondag 04 oktober 2009 | 10:24

HEUSDEN - De politie heeft zondagochtend een einde gemaakt aan een illegale houseparty in een leegstaande opslaghal van Jonker Fris in Heusden.
Op het feest waren tweeduizend mensen aanwezig. Volgens een woordvoerder van de politie is het beëindigen van de houseparty vreedzaam verlopen. Er zijn drie mensen zijn aangehouden voor het niet niet voldoen aan een bevel, het pelgen van verzet en belediging. Het gaat om een 23-jarige man uit Rotterdam en twee 24-jarige mannen, één uit Eindhven en de ander wilde zijn woonplaats niet opgeven.

Rond 24.oo uur kreeg de politie de melding dat er een illegaal feest zou plaatsvinden in Heusden. Er vond gelijk overleg plaats tussen burgemeester Henk Willems van Heusden, de officier van Justitie en de korpschef van de politie Brabant-Noord. Een peloton van ME'ers heeft vervolgens de toegangswegen afgezet. De organisatoren van het feest werd gevraagd om een einde aan de houseparty te maken. "Daar werd goed op gereageerd", zegt de woordvoerder. "De jongeren zijn bij zonsopkomst allemaal de hal uitgekomen en vertrokken."

In de hal van Jonker Fris is tot zover bekend niets beschadigd. Wel is er veel troep achtergelaten.

Er zijn bij de politie ook geen klachten van geluidsoverlast binnen gekomen.

De jongeren kwamen zowel uit binnen- als buitenland. Volgens een jongen, die niet met zijn naam in de krant wil, zat de sfeer er goed in. "We hebben geen problemen gehad met de politie. En we ruimen al onze troep nog op. We hebben vaak van dit soort feesten, het is een soort internationale beweging. Iedereen neemt boxen of aggregaten mee."

Lees maandag meer in het Brabants Dagblad
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wauw, wat een vette party!
Helaas duurde 't wat kort.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."