Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
116 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kraakfeestjes of wat illegale houseparties met tekno zijn altijd goed te pruimen! Ook is er op die feesten altijd fokking veel dope aanwezig, en doen mensen er niet moeilijk over. Het is niet alleen de muziek, het zijn de feestjes die erbij horen die het zo gruwelijk maken :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
Ben net terug van een tekno feestje :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik ook, en hij was weer lekker cobi...

ik vind het ook gruwelijk muziek!
lekker hard, lekker rauw, lekker duister!
Klik om te vergroten...
:openmouth: liep je ook rond in utrecht? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Jaa was vette parteh. Jammer dat het bier zo snel op was though :tongueout:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hans zei:
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
Klik om te vergroten...

Ben blij dat ik niet ben gegaan nu ik hoor dat het op zaterdag avond ontruimd was.
I love tekno in waterfront was trouwens super afgelopen vrijdag. :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ghehe, heb me prima vermaakt op teknival ^^ Heb er 3 uur overgedaan om te komen vrijdag avond ghehe :P Wel vet toen ik daar door de natuur liep. Ik heb herten zien lopen en een watervalletje ergens tussen het struik gewas ontdekt, allemaal ongerepte natuur zo dicht bij de snelweg en shit is echt een erg mooi gezicht. Fantastische spot absoluut. Idd iets wat jammer van de ontruiming, maar echt ik had niet voor mogelijk gehouden dat het sinds 2002 zo goed van de grond te krijgen zou zijn.
Ook echt gesproken met italianen, Spanjaarden, Polen, Hongaren en Roemenen ^^

Het was awesome :smoke:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bah bah, mis weer een Tekno door gebrek aan vrienden (die op hun beurt weer gebrek hebben aan geld) :(

Edit: Jeeej, toch gegaan, was leuk :) .. maar wel legaal...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...




p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...
..kijk dan zijn nou de mooiere feestjes :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...

nee, niet gevonden...

wel een paar laarsen... interesse? :grin:

Ik vond het ook werkelijk grandioos, heb me verschrikkelijk goed vermaakt...
de aankomst vergeet ik nooit meer, een uurtje of 2-3 's nachts, een wit knipperende hemel van de stroboscopen, afgegewisseld door lasers en felle lampen... keiharde dreunen van de tekno... mistig, nevelig....het leek gigantisch... het was een prachtig begin...

alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...

dit was zeker 1 van me beste feesten ooit, stel je voor dat het langer had geduurt dan 1 dag... :hearteyes:

daarna op naar de afters...

Zie ik je dit weekend Ketboy?
als je weet waar t is...
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...



alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...


.
Klik om te vergroten...

hoe lang waren we al aan de gang toen ze eindelijk kwamen? ze hebben niet gewonnen, en dat zullen ze ook nooit.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hans zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
Klik om te vergroten...

En de willemeen :)
Klik om te vergroten...


Uhuuu :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Hans zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
Klik om te vergroten...

En de willemeen :)
Klik om te vergroten...


Uhuuu :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Afgelopen vrijdag was heel leuk daar, wel heel jammer van het rookbeleid.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
esth0r zei:
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
-spaceman- zei:
esth0r zei:
-spaceman- zei:
we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
Klik om te vergroten...

maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
esth0r zei:
-spaceman- zei:
esth0r zei:
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
Klik om te vergroten...

heb jij een locatie op het oog?

edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
Klik om te vergroten...


tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
Klik om te vergroten...

neem ik me soundsystem wel mee...









W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog iemand die naar Korps Mekanik gaat?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hans zei:
Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.
Klik om te vergroten...

hier nog een!


vriendjes worden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."