Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen idee, probeer eens een andere browser? ik gebruik FF

hier nog wat foto's van de avond. Ze zijn helaas was onduidelijk maar dat kwam omdat het bijna overal pikkedonker was. De 1e zaal/hoofdzaal was helemaal onmogelijk om er op te zetten door de rook.

[img=http://img8.imageshack.us/img8/9259/img5574l.th.jpg]

[img=http://img188.imageshack.us/img188/2007/img5564q.th.jpg]

[img=http://img9.imageshack.us/img9/1039/img5479qu.th.jpg]

[img=http://img15.imageshack.us/img15/968/img5413o.th.jpg]

[img=http://img11.imageshack.us/img11/3126/img5408g.th.jpg]
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
max aantal urls -.-

[img=http://img3.imageshack.us/img3/6504/img5355s.th.jpg]

[img=http://img194.imageshack.us/img194/1771/img5343c.th.jpg]


verkeerde thumbnail link gebruikt :flushed: je zult dus ff moeten klikken :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ondertussen al helemaal into Tekno.

Gekke muziek :rock:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
* Een stelletje Zombies Met Capuchons, honden en rugzakken op die staan te hupsen en te wiegen voor stapels boxen

* Tekno is met je gezicht naar de box staan de strobo vol in je gezicht in een oud verlaten pakhuis of in een kraakpand en je vervolgens bewegen op de manier die de muziek en de drugs je ingeeft.
Klik om te vergroten...
:grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
geniaal :grin: :grin:

op teknival in Frankrijk

Klik om te vergroten...

Zot wijzen tekos (ben er wel serieus knock out gegaan 2den dag) ma spijtig dat em de zondag gedaan was en danze der stonden om de sounds in beslag te nemen...
Den Dctek gezien daar ?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik was er niet man, ik ben aan de andere kant van de wereld het leventje van europa in de gaten aan het houden! I wish I was there! :)
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand naar zwijnaardebrug geweest zaterdag? :mrgreen:
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Fakkelbrigadier zei:
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.
Klik om te vergroten...

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
Klik om te vergroten...
Circuswondertol :).
Dat feestje was gewoon in Tilburg (openair in oktober).

Gister was er exit23 (en oblyk defroke) in Drongen. Ofja, 't is verplaatst omdat 't stilgelegd was. Maar 2 uur later een nieuwe locatie :). Ben alleen niet geweest.
Klik om te vergroten...

Aah oke je bedoelde met die regen in dat bos! Was ik ook nog ja haha
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn er zaterdag nog mensen op het feest in Ede geweest?
Het was echt een leyp feest, gelukkig geen politie geweest en zijn daarom tot 17.00 uur doorgegaan!

Hier wat foto's:












[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kyyWGgtjXC8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CBuunUrqNtU[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OpwNJ65Nb1U[/youtube]
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
DF meet op tribeland? :rock:

Klik om te vergroten...

Datum ?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
W.F.L. zei:
DF meet op tribeland? :rock:

Klik om te vergroten...

Datum ?
Klik om te vergroten...

28e deze maand.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
ziet er gezellig uit :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dubz zei:
Als er net zo veel illegale dubstep feesten zouden zijn als dat er nu tekno is, zou ik nooit meer thuis zijn, believe you me.
Klik om te vergroten...
Als er net zoveel illegale klassieke muziek feesten zouden zijn dan zou mijn stad voorgoed verlost zijn van de kwelling die "hangouderen" heet! :beer:

Ik vind tekno ook niet echt je-van-het om eerlijk te zijn maar die feestjes zijn wel de moeite waard :hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is niet verplicht Tekno geweldig te vinden, absoluut niet. Maar waar 't eerder om gaat is dat je naar dit Tekno topic komt om te melden dat je het geen goede muziek vind. Sorry, maar vind ik een beetje uitlokkend.

Coke is niet mijn ding, daarom post ik bijna nooit in coke-subforum.
Hiphop is niet zo mijn ding, daarom ga ik niet naar hiphop feestjes.
...

Je mening is daarnaast nog eens zeer slecht onderbouwt.

No offense, just my 2 cents.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ollemann zei:
Poeh, voortaan maak ik zelf m'n bommetjes wel, want het overgrote deel van Tribeland ben ik dus totaal afwezig geweest. Maar heb uiteindelijk toch nog vrolijk staan wiebelen op de muziek. :grin:
Klik om te vergroten...
Hehe, ik heb ook even plat gelegen van de Ketamine.
Eerst telkens wat kleine lijntjes gelegd. Maar omdat het niet mogelijk was naar de auto te lopen en daar m'n lijn te leggen werd ik dat al snel moe. Telkens zo in 't openbaar m'n ding doen enz, niet prettig. Dus al snel gekozen voor een wat grotere maat.
Dus wij naar een stapeltje speakers achteraan gelopen (ik leg nooit alleen voor mezelf een lijn) en wil daar m'n ding doen. Zit daar al iemand op die box, maar die ziet me een beetje somber kijken en staat direct op. Want, jaja hij had 't goed, hij dacht dat wij een lijn wilden gaan leggen. Dat noem ik nog eens sociaal! Hem meteen ook maar een lijn aangeboden.
3 Lijnen van 15cm en eentje van10 omdat hij een kleine wou. Persoon R die speciaal opstond zodat ik m'n lijn kon gaan leggen stofsnoof maar de helft op. En ik stond na mijn lijn ook al even te wachelen. Dus echt iedereen in de buurt gevraagd "zin in een lijntje ketamine?", maar niemand had zin. Bijna ging er iemand op zitten. Dus uiteindelijk maar opgesnoven.
Gaan zitten, en direct in een zware trip. Nog nooit zo hard gegaan op ketamine.
Daarna rondgelopen, naar boven gewandeld. Gaan zitten en nog eens een half uur closed-eye visuals. Enorme trip gehad.
Toen ik wakker werd was 't 6u30, ik voelde me opgebruikt en al snel was 't gedaan en hebben we nog geafterd in de auto tot 9u.
En met z'n allen weer terug naar Limburg, olé!

Vette party, vette sound, vette trip, vette muziek.

Dikke chapeau!

't Was de verre reis waard, en we hopen op een 2e editie. Liefst niet meer op die locatie, die was iets minder.
Ookal ben ik enorm tegen bouncers, deze waren vrij vriendelijk.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb mij serieus goed geamuseerd op Tribeland, wel nergens een line up gezien! Dus echt geen idee wie dat'k gezien heb, behalve the locals van België!
Die zeker wel de moeite waren, vooral ogen (of oren :P ) getrokken bij de mannen van No Manz Land! Selikor, Madrab, Cybernetik Freak, echt lekkere tunes van die mannen !!!

Dikken djset van Beanz gehoort (zijn 'eat mushrooms, save princess' van Kplan en 'Rusty Crusty' (I'm on drugs!!!!) van ROMS zijn mij't meest bijgebleven van dat uurke), en Nosejob was ook trg wreed de moeite! Maar van hem zijn we niets anders gewoon eigk...
Wel zeer spijtig dat'k MSD, Ben9mm en Kplan niet gehoord heb, keek er eigk wel naar uit, maarja... :(

Qua geluid vond'k die function one's in zaal 1 toch wel wreed goed klinken. Ze stellen mss nie veel voor maar wat ze produceren is echt wel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: serieus de moeite!!!
Zaal 2 vond'k iets minder. Echt nie zo veel daar gestaan... Ffkes die Parkinson gehoord maar vond't echt nie zo gezellig daar...

Voor de rest pintjes aan 1.5€ vond'k nog te doen, zeker als ge weet dat op de meeste feesten daar 2 is. Wel een beetje weinig keuze qua booze. Ze mochten tenminste nog wa korten drank ter beschikking gesteld hebben!!
Free toilets vond'k ook wel gepast, zeker omdat'k de laatsten tijd alleen maar drink op feesten. :grin: Wel paar ranzige dingen gezien, gasten die daar tegen de muur/ in hoekske stonden te pissen. Aléja, soms kan't dringend zijn maar das der toch wel ietskes over imo...

Ook nog wat mensen van op DF tegengekomen, Olleman en WFL nice to meet you !!!
En op naar de volgende...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, ik zag dat ik niet de enige was die van de kaart was daar. :grin:

Overigens vond ik zaal twee ook wel de moeite, maar de eerste zaal was toch wel where it's at.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanavond een feestje omgeving delft.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
Beanhead zei:
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)
Klik om te vergroten...

http://www.ek23sound.org

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.
Klik om te vergroten...

Net wat ik zocht, tijd om een joint te draaien en Tekno te ontdekken :rockband:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5051525354...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."