Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
OPROEP AAN ALLE TEKKERS
Het is nu al 2 jaar dat ik op 1 mei naar de tekos in Frankrijk ben geweest. En al 2 jaar heb ik daar dit schijfje gehoort ><
Weet iemand soms van wie dit is ? Vind't echt een superschijf!
Grtzz
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dikkop zei:
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zijn dr hier nog mensen geweest?
Was het eerste feest van ons nieuwe system!

Zaterdag next freeparty, omgeving wageningen!
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier wat foto's/filmpjes van het feest:






[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ysS-FEXqngM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KBMm0Hj6kJ8[/youtube]
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.
Klik om te vergroten...

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
geniaal :grin: :grin:

op teknival in Frankrijk

Klik om te vergroten...
staat dat ding nou gewoon uit? :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
-spaceman- zei:
geniaal :grin: :grin:

op teknival in Frankrijk

Klik om te vergroten...
staat dat ding nou gewoon uit? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

En wat dan nog? Daar heb je toch keta voor? xP
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fakkelbrigadier zei:
Dikkop zei:
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zijn dr hier nog mensen geweest?
Was het eerste feest van ons nieuwe system!

Zaterdag next freeparty, omgeving wageningen!
Klik om te vergroten...

was wel lachen toen ja, weet exacte locatie al voor vanavond.. is mij te ver weg..

jammer jammer
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fakkelbrigadier zei:
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.
Klik om te vergroten...

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
Klik om te vergroten...
Circuswondertol :).
Dat feestje was gewoon in Tilburg (openair in oktober).

Gister was er exit23 (en oblyk defroke) in Drongen. Ofja, 't is verplaatst omdat 't stilgelegd was. Maar 2 uur later een nieuwe locatie :). Ben alleen niet geweest.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fakkelbrigadier zei:
Dikkop zei:
Morgen freetekno omg. Waalwijk :grin:
Klik om te vergroten...

Haha zijn dr hier nog mensen geweest?
Was het eerste feest van ons nieuwe system!

Zaterdag next freeparty, omgeving wageningen!
Klik om te vergroten...

Ghehe :grin: Nja naar 2 dagen vagen zei ik: Ik heb zin in een tekno.
En het zal me wel gegund zijn geweest, want nog geen 10 uur later was lekker dicht bij huis een tekno!
Was zeker weten de moeite waard!
Wat ik nog wel het meest hilarische vond was toen ik vertrok de De 80 van de Langstraat voorbij kwam wandelen. Die blikken in hun ogen zeggen meer als duizend woorden! En dan zeggen ze dat ik gek ben ^^ :grin: Terwijl zij de mafkezen zijn die 80 km voor de lol lopen!! :wave:
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand naar zwijnaardebrug geweest zaterdag? :mrgreen:
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Debris zei:
Fakkelbrigadier zei:
Debris zei:
Laatst Teknoradio.nl gedaan. Vanaf 6u 's ochtends maar weinig Nederlanders te bekennen, alleen nog maar Belgen :grin:.
Org gestopt om 10u, 'n auto heeft nog eens gezorgd voor een kleine afterparty. Om 14u vertrokken.
Klik om te vergroten...

De mensen van teknoradio.nl zijn vrienden van me! System heet eigenlijk CWT.
Was dat het feestje in drongen samen met exit23?
Klik om te vergroten...
Circuswondertol :).
Dat feestje was gewoon in Tilburg (openair in oktober).

Gister was er exit23 (en oblyk defroke) in Drongen. Ofja, 't is verplaatst omdat 't stilgelegd was. Maar 2 uur later een nieuwe locatie :). Ben alleen niet geweest.
Klik om te vergroten...

Aah oke je bedoelde met die regen in dat bos! Was ik ook nog ja haha
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nice! :grin:

Moet op 2 januari wel naar NL dus ik zou liefst nog wat slapen voor ik daar aan de pep ga. Heb na Tribeland gemerkt dat 2 dagen op rij mij niet zo goed bevalt. :( Maar ik zie nog wel, misschien dat ik gewoon op nieuwjaar afkom, als ik mijn maat kan ompraten. We zullen zien, gelukkig moet je hier niet kutten met tickets enzo. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Ondertussen al helemaal into Tekno.

Gekke muziek :rock:
Klik om te vergroten...

Mooi zo. =p

Zazuu. zei:
Hey bedankt man! Was al een tijdje opzoek naar wat van Lego, nu heb ik het.
Hier ga ik zeker meer vanaf halen!
Klik om te vergroten...

Lego vind ik altijd maar so-so. Zit wel leuke shit tussen uiteraard. :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters :rock:
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zazuu. zei:
Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters :rock:
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?
Klik om te vergroten...

Basze, Roms, Cardiak, Co2(echt hele vette mixes, vooral Cartoon), Hellfish, Kepa La Pierre, Knobz, Cinkope, Tetrips(lekker lomp, zorg alleen dat je treble een stuk lager staat sinds 't best irritant opgenomen is), Core-tex, en dat was het wel zo'n beetje. Er is wel een hoop meer om aan te raden maar daar kan ik zo 1-2-3 even niet opkomen. :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TeKNoZem zei:
Zazuu. zei:
Achja, ik heb nu dan wat van Lego, maar ook van Narkotek, Fliptek en WeaselBusters :rock:
Zou je me op basis van deze gegevens het een en het ander aan kunnen raden?
Klik om te vergroten...

Basze, Roms, Cardiak, Co2(echt hele vette mixes, vooral Cartoon), Hellfish, Kepa La Pierre, Knobz, Cinkope, Tetrips(lekker lomp, zorg alleen dat je treble een stuk lager staat sinds 't best irritant opgenomen is), Core-tex, en dat was het wel zo'n beetje. Er is wel een hoop meer om aan te raden maar daar kan ik zo 1-2-3 even niet opkomen. :P
Klik om te vergroten...

Hey, hartstikke bedankt man! Heb even het een het ander van 't net gehaald.
'k Vond teKno al vet maar nu merk ik wat meer diversiteit (hardcore, jungle, etc.)
Top gast!
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#19
naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga ook naar de Multisound op O&N. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."