Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo ik ben ook weer thuis..
Eerst naar amsterdam geweest maar moest om 5 uur stoppen, toen nog maar ff naar den haag doorgereden!
Heb een vette avond gehad.

En nu proberen te slapen :grin:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja... jammer dat de politie er een eind aan maakte. Vond wel de loods iets te koud en groot, wat het een beetje sfeerloos maakte.
Om 5 uur nog naar villa friekens gefietsd door de stromende regen, was daar nog wel even heel vet.
Wel leuke avond gehad. :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
hehe... het wereldje is wel degelijk erg klein dat heb je zeker gelijk in... Ketaboy bv... die hier wel eens rond spookt op het forum... kende ik al langer real life... pas 2 weken geleden kwam ik erachter dat hij dit figuur was online... en nog zo veel meer... het blijft me verbazen hoe klein de wereld is...
Klik om te vergroten...

Lol jeah idd :mrgreen:

Jammergenoeg te brak om nog iets te doen zaterdagavond dat niet met slapen te maken had ghehe :beer: hoorde van mathias dat tie nog met je mee gereden had ofzo :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
DIT WEEKEND!!!!


maar waar..?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen zaterdag Den Haag was geweldig!
Dit weekend weer knallen!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sick of Silence @ Cafe Funkenstein Nijmegen 23-1
Lange Hezelstr. 80

Tekno&breakcore from 22:00 tillllll.......................???

Come and support us!!!!!

Beers will be 1,50!!!!
entree: donation

also records for sale that night:wink:

Voor als iemand voor vrijdag nog geen plannen had. :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
I'll be there ^ NOG IDEETJES VOOR ZATERDAG IEMAND?!?!?! DIT WEEKEND HELEMAAL NAAR DE KLOTE!~!!!
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#8
En volgende week...




OBLYK!

:rock:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fakkelbrigadier zei:
En volgende week...




OBLYK!

:rock:
Klik om te vergroten...
:rockband: :rock:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop dat het niet te ver bij mij uit de buurt valt, heb wel weer zin in tekno, alleen de NS rekent per kilometer.. :(
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je dat hele kutland van je afgereist om naar Den Haag te komen moet je ook nog eens betalen voor een taxi omdat het anders 2,5 uur lopen zou zijn.

Komen we aan in een vervallen discotheek zitten er ongeveer 3 mensen binnen. Er staat wel een gigantische speakermuur. Degene die het soundsystem kon aansluiten was op acid aan het trippen en er werd dus 1 miezerig speakertje gebruikt.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoorde regio BELGIE?

Als dat zo is, wordt dat plan wel afgeblazen.
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yep klopt
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
:cry:

Bedroevend nieuws, ach er zal wel een andere tekno zijn snel. :)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Finesse* zei:
Ik hoorde regio BELGIE?

Als dat zo is, wordt dat plan wel afgeblazen.
Klik om te vergroten...
Klopt, Belgisch Limburg als het goed is..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius. :(
Klik om te vergroten...
Kotskop :beer:
Agh ja, alles is goed gekomen en het was iig gezellig :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Immo zei:
Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius. :(
Klik om te vergroten...
Kotskop :beer:
Agh ja, alles is goed gekomen en het was iig gezellig :)
Klik om te vergroten...

Dat zeker.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Was een geweldig feestje. Helaas veel te veel ghb op wat m'n lichaam niet zo leuk vond, sorry voor de overlast Exceptional Insight en Chris Pontius. :(
Klik om te vergroten...
Overlast? Ik heb me prima vermaakt. Afrit zoeken; kotszak in de vuilnisbak. Nieuwe zak; stukje rijden. Kotszak in vuilnisbak; nieuwe zak. Stukje rijden; afrit zoeken, kotszak weer weggooien. What's not to like?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://media.nu.nl/m/m1czx5tao2ud.flv
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaboy zei:
http://media.nu.nl/m/m1czx5tao2ud.flv
Klik om te vergroten...
Stelletje belhamels!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4748495051...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."