#1
Zo ik ben ook weer thuis..
Eerst naar amsterdam geweest maar moest om 5 uur stoppen, toen nog maar ff naar den haag doorgereden!
Heb een vette avond gehad.
En nu proberen te slapen![:grin:]()
Eerst naar amsterdam geweest maar moest om 5 uur stoppen, toen nog maar ff naar den haag doorgereden!
Heb een vette avond gehad.
En nu proberen te slapen

hoorde van mathias dat tie nog met je mee gereden had ofzo :P
