#1
Yeahsicca is nice.
Laatste feestje is van mensen die ik ken, als je kan gewoon gaan, dat zijn de leukste feestjes.
Laatste feestje is van mensen die ik ken, als je kan gewoon gaan, dat zijn de leukste feestjes.
Ik ga als het goed is toch gewoon naar Amersfoort, mis ik wel dat supermooie feestje.Drientje zei:Yeahsicca is nice.
Laatste feestje is van mensen die ik ken, als je kan gewoon gaan, dat zijn de leukste feestjes.
pascal828 zei:Morgen twee Goa feestjes.
Een party vlakbij Amersfoort.
Zaterdag 26-06-10 dus is het tijd voor een te gek feestje van onze vrienden de Retroshamans onder de naam Forest Rituals, zoals de naam al doet vermoeden wordt dit gehouden op een mooi plekje..
Een top line-up leuke extra´s en nog veel meer...
------------------------------------------------------------------
En nog één vlakbij Den Bosch.
26st of june there will be a another Noctuidae Free Party near den
Bosch! We hope to see you all there!
2 Areas & Chill-out:
Area 1:
goa/psy/prog/full-on/dark
Area 2:
classics/acid/oldschool/techno/tekno
DJ's :
Proco
Solis
Twansformers
Dexoc
Hanuman
Plus8
DJ M.O.P
Chill out:
Yeahsicca FoodLove ChaiChill
Deco:
Jeroen Bosch & more !!!
PM maar voor locatie.
Daar moet ik je wel gelijk in geven.Dopezilla zei:Steek die goa feestjes lekker in het goa topic joh. Softe shit voor softe figuren.![]()
), maar m'n budget is wat beperkt. Dopezilla zei:Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?
Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland), maar m'n budget is wat beperkt.
Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?
Olle
Je wilt ook richting Zuid-Holland?Beanhead zei:Dopezilla zei:Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?
Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland), maar m'n budget is wat beperkt.
Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?
Olle
^2

Dopezilla zei:Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland), maar m'n budget is wat beperkt.
![]()
Dopezilla zei:
Zoiets ja.tomz0r zei:![]()
Jammer genoeg falliet![]()
W.F.L. zei:21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
You shitting?cropp zei:Dutchtek is dit weekeind...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."