Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
134 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Intoxication zei:
idd kiss my fat acid is een dik feest :P mar was er helaas niet, zijn wel regelmatig van die acidfeestjes in de minus one, naar x-live ben ik bvb al 3x geweest en is van de zelfde organisator: Narcosis
Klik om te vergroten...

Ja Narcosis inderdaad. Alleen de Minus One vond ik met X-Live destijds (was toen met Ra-X en Mononom) een stuk minder vet, maar nu was het echt geweldig haha. Misschien was het omdat ik de vorige keer 4 dagen wakker was en nu aan de eerste nacht begon. :grin:

Alleen beetje jammer dat ze zo vaak dezelfde lui programmeren. Mr. Gasmask, Stoornis en Acidolido heb ik al zo vaak gezien onderhand.. :P Maar blijft wel geniaal!

Informatie over die tekno met ZMK dit weekendis zeker welkom trouwens!! :grin:

Moet even kijken of er ook weer tekno met oud en nieuw is..? Vorig jaar in België was SUPER vet :hearteyes: Maar ik ben nu wel in voor een Holland Ontspoord of iets dergelijks!? :P
Klik om te vergroten...
idd maar de laatste xlive was alleen met stoorni van het label, de rest waaren allemaal guests, moest je die oldskool hardcore set horen van Matt Green die was echt goed :rock: :rock: hier heb je zelfs de set, je moet maar luistere hehe http://www.narcosis.be/media/xliveVIII/ ... veVIII.mp3 :hearteyes: :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken die set, maatje van mij heeft al die sets en speelt ze wel vaker in de auto. :grin: Even downloaden.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
12 november is Langweiligkeit festival met Mat Weasel, TBS en KWS in Den Haag trouwens.

http://www.langweiligkeitfestival.com/
Klik om te vergroten...


ik heb echt zo genoten daar, vorig jaar was de locatie toffer maar langweiligkeit blijft zo goed, de sfeer alles was perfect. behalve het geluid dan, maar ik ga niet klagen!!

en ieh aah zmk, ik had zoiets al gehoord maar wist niet dat t dit weekend was. hopelijk is't in de buurt
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jimi zei:
hopelijk is't in de buurt
Klik om te vergroten...

Inderdaad ja, omg. rotterdam/den haag zou nice zijn. Is het makkelijkst te bereiken. Maar heb nog steeds geen info.. :confused: Iemand?

Argh, misschien moet ik maar weer op freetekno kijken :P
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ook als mijn mobiel normaal werkt. Al denk ik niet dat ik ga.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekno, en duidelijk ook wel frenchtek/frenchcore!

Heerlijke muziek, ik ga altijd uit me plaat!:grin:


Laatste feestje was Frea-x op 13/11/2010 was echt geweldig :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Berbatov zei:
Ik ook als mijn mobiel normaal werkt. Al denk ik niet dat ik ga.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook niet geweest, zijn we met 2. Iemand al een idee voor volgende week als ik over mijn slaapgebrek heen ben? :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zellkern setjes, sommigen heel gaaf en anderen wat minder
http://zellkern.dramfank.org/index.htm
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het echt wel naar me zin gehad...! :hearteyes:
helemaal verslaafd geworden! :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand toevallig naar Reuzel vandacht?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Reza zei:
Ik heb het echt wel naar me zin gehad...! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Bij ZMK?
Ik vond de muziek niet zo... te veel Drum 'n Bass en breakcore.Was om half 5 al vertrokken, naar een ander feestje. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
December-bump met 'n vet nummer:
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frenchcore lijkt trouwens op tekno en is ook heel erg vet :)
http://www.youtube.com/watch?v=hWVo_NGPbmY&feature=fvsr
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14

Heb hem hier al eerder gepost, maar het is geloof ik m'n favoriete nummer ooit nu, heb 'm ook op plaat, alleen de platenspeler doet het bagger op 45 rpm (dan gaat ie tempo variëren en dat klinkt niet echt :tongueout: ). Hoe dan ook, lievelings nummer van mij van't moment zit dus in dit genre :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xeloc zei:
Belt driven zeker?
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk? Dat ding is 30-35 jaar oud, men ma had hem tweede hands over genomen in haar punk/ kraker tijd of mogelijk zelfs nog dáárvoor. Dat ding is écht oud. Ik krijg binnenkort een nieuwe, ben ik ook weer van dat gedoe af, tot die tijd alleen maar alles luisteren dat er op 33 rpm op staat, want dat doet het wel gewoon prima :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga met m'n opa de platenspeler fixen en dan voor mezelf claimen, hij is waarschijnlijk band aangedreven maar het is echt het enige wat niet goed werkt, naald en element zijn enorm goed en nog in top conditie, dus we zien geen rede waarom het niet te fixen is :) Heb ik binnenkort een 35 jaar oude platenspeler voor platen die nog geen maand in m'n bezit zijn. Leuk leuk.

Zeg, gaan er nog andere mensen hier heen:



Van 23 tot 7, line up leuk, dansen enzo :)?
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tof :grin: Enige nadeel dat ik in alkmaar woon.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vet :grin: Wie van jullie heeft een subwoofer thuis staan? Daarmee komt het genre denk ik wel het best tot zijn recht. Helaas delen mijn buren die mening niet.
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#19
miss dat k nog wel even ga kijken, nog nergns een ander feestje bekend..?
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#20
luistervoer voor je hele leven www.sender.fm weet niet of t al gepost is maar het is van wazige tek tot snoeiharde frenchcore voor ieder wat wils en vrij te downloaden.
gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."