#1
idd maar de laatste xlive was alleen met stoorni van het label, de rest waaren allemaal guests, moest je die oldskool hardcore set horen van Matt Green die was echt goedW.F.L. zei:Intoxication zei:idd kiss my fat acid is een dik feest :P mar was er helaas niet, zijn wel regelmatig van die acidfeestjes in de minus one, naar x-live ben ik bvb al 3x geweest en is van de zelfde organisator: Narcosis
Ja Narcosis inderdaad. Alleen de Minus One vond ik met X-Live destijds (was toen met Ra-X en Mononom) een stuk minder vet, maar nu was het echt geweldig haha. Misschien was het omdat ik de vorige keer 4 dagen wakker was en nu aan de eerste nacht begon.![]()
Alleen beetje jammer dat ze zo vaak dezelfde lui programmeren. Mr. Gasmask, Stoornis en Acidolido heb ik al zo vaak gezien onderhand.. :P Maar blijft wel geniaal!
Informatie over die tekno met ZMK dit weekendis zeker welkom trouwens!!![]()
Moet even kijken of er ook weer tekno met oud en nieuw is..? Vorig jaar in België was SUPER vetMaar ik ben nu wel in voor een Holland Ontspoord of iets dergelijks!? :P
hier heb je zelfs de set, je moet maar luistere hehe http://www.narcosis.be/media/xliveVIII/ ... veVIII.mp3 