Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
137 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fakkelbrigadier zei:
cropp zei:
Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...
Klik om te vergroten...

Yep was een gezellig feest!
Klik om te vergroten...
Aight, ik ben blij dat de zomer weer in volle bloei is, ik was die muffe pandjes echt zat, was echt een hele goede sfeer daar in de bossen...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Yuuuu, is er eigenlijk nog iets als een teknival in Nederland? Of doet men daar niet meer aan? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Volgens mij doen ze daar niet meer aan jammer genoeg.. :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was 2,5 week geleden ongeveer op een tekno in Eindhoven, met wat vrienden die allemaal aan de MDMA waren. Ik had me voorgenomen niks te gebruiken dus ik stond daar een beetje in mijn eentje en vond het niet heel gezellig. Ik ging dus even iemand zoeken om tegen te praten en zag toevallig iemand met van die vieze dreadlocks ook in zijn eentje staan. Ik mag dat soort mensen niet zo, ze werken nooit en zijn heel raar, maargoed. Ik dacht het zijn maar vooroordelen, waarschijnlijk is het een heel normale jongen. En ik begin met vragen of hij het hier ook leuk vindt. En hij begon een heel verhaal te houden dat het mooi is dat er zoiets bestaat in deze "kutmaatschappij" en zo, wat al heel raar is dat je daarover begint als je op een feest bent, maar goed.
Ik vraag dus even door.

"wat is er zo kut hieraan dan?"
"Nou gewoon, iedereen werkt als robots en koopt dure spullen en gaat dan dood."
"Maar dat is juist harstikke goed, mensen moeten hun gezin onderhouden en zo, werk jij niet?"
"Nee natuurlijk niet, ik heb een uitkering en ik kan een avondje in de kroeg niet eens betalen."
"Ja kijk, dit is ook weer zoiets, waarom kijk je zo naar de maatschappij als eer zelfs geld van hardwerkende mensen voor je geregeld wordt? Jij profiteert nu van hardwerkende vuilnismannen bijvoorbeeld, die al het werk opknappen en de straten schoonhouden en misschien door jou niet eens nieuwe kleren voor hun kind kunnen kopen."
"Ik kan niet werken, ik heb een vorm van autisme."
"Oh, maar je komt best normaal over, kan je echt niet werken? Als postbode of zo moet toch wel lukken? Dan heb jij meer te besteden en anderen ook, dat is toch mooi?"
"Nee, de maatschappij is gewoon KUT"
"Ja maar waarom dan?"
"Gewoon"

Al die dreadlock mensen zijn gewoon hetzelfde. Dat soort rare figuren. Ik hoef om die reden niet meer naar een tekno.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...
Kom maar eens naar Gent dan, ik heb er al genoeg gezien die werken.
Bij Ivago (vuilnis opruim dienst dingen), smoothie makers, Mcdonalds, H&M,...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
pascal828 zei:
Erm, was het in de wekkerstraat? Op 't industrieterrein?

En die gozer weet blijkbaar niet waar 'ie het over had. Maar er zijn er wel genoeg die het goed kunnen uitleggen.
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer. Het was in ieder geval ergens binnen en niet op een open terrein.
En leg jij het eens goed uit dan.
Klik om te vergroten...
Ik kan het niet goed uitleggen, daarom lees ik ook niet mensen de les over de maatschappij. Als je het zo graag wilt weten kun je je er wel in verdiepen.

Was het met 1 ingang, een hek? En werd het hek telkens in de gaten gehouden?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
OnderDeEik zei:
tomz0r zei:
KoxBox zei:
Ja, alle dreadlock mensen zijn hetzelfde. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Heb je ooit een dreadlock gast in het bedrijfsleven gezien? Ik niet. Die doucheschuwe werkschuwe mensen zitten allemaal thuis te blowen van ons belastinggeld. Gatverrredamme.
Klik om te vergroten...

Nou, mijn huisgenoot bijvoorbeeld.
Serieus, waarom al neerhalende dingen over mensen die naar een andere standaard leven als jijzelf? Tuurlijk, hij komt nou niet echt sterk over met zijn verhaal maar om dan gelijk iedereen die dan dreads draagt over dezelfde kam te scheren is ronduit ridicuul.

De manier waarop je praat over mensen die kiezen voor dreadlocks is al vreemd, "dreadlock mensen", bij deze: je komt over als een elitair kwal-achtig mens. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat issie toch ook? =)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam. :rock:

Olle
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...

Nijmeguuh! Als het die is dan. Die dag is er 1 in Nijmegen, dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopezilla zei:
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...
Keine ahnung. Enig idee of het in Nederland is of in België? Volgende week zaterdag gaat er weer gefeest worden worden. Althans, dat is het plan. En dit klinkt wel aangenaam. :rock:

Olle
Klik om te vergroten...

Nederland. :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi. Hopelijk in de buurt. :rock:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...

Nijmeguuh! Als het die is dan. Die dag is er 1 in Nijmegen, dat is 1 ding wat zeker is. Maar ik ga niet.
Klik om te vergroten...

Nijmegen is hier 15min vandaan :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
PRSPCT Loves I Love Tekno.

:rock:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopezilla zei:
PRSPCT Loves I Love Tekno.

:rock:

Olle
Klik om te vergroten...

Dado is wel gaar. :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle
Klik om te vergroten...

^2

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."