#1
Aight, ik ben blij dat de zomer weer in volle bloei is, ik was die muffe pandjes echt zat, was echt een hele goede sfeer daar in de bossen...Fakkelbrigadier zei:cropp zei:Kom net uit Loon op Zand, was klein maar goed gezellig...
Yep was een gezellig feest!
