#1
W.F.L. zei:Je kan gewoon punten nemen op de dansvloer.. :P
Als je eerst goed rond kijkt gaat dat prima ja.
W.F.L. zei:Je kan gewoon punten nemen op de dansvloer.. :P
Dopezilla zei:Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.
Beetje gaar.
Olle
TEKNO ANONYMOUS acid/tekno
Vrijdag 07 Mei
Tijd: 22.00 - 05.00
deur sluit om 1 uur
NO DOGS!!!
Vanavond zal de gonz weer eens goed gaan gonzen!
Het is weer tijd voor een onvervalst acid/tekno feest.
Dit keer met de aandacht vooral gericht op de authentiek Hollandse acid/tekno sound.
DJ'S:
SONNY (plexat)
CHRIS (AA)
SEEND (3mixketiers)
LIVE:
PHANTOMLAB (AA)
RINSE (AA)
Deur Open:22:00 Deur Dicht: 01:00
Entree Gonzer: € 2,50 Entree Niet Gonzer: € 5,00
Dopezilla zei:1 Mei tekno in Rotterdam. Weet nog niet welke systems.
Olle
W.F.L. zei:Dopezilla zei:1 Mei tekno in Rotterdam. Weet nog niet welke systems.
Olle
Enkel noobs gaan daarheen. Eckte bazen:
![]()
![]()
Juist, ja.
drain bamage zei:KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek?![]()

nultien zei:lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen

Drain Bamage zei:Ik dacht dat het op trance leek
W.F.L. zei:nultien zei:lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen
Haha, had ook zo'n gevoel, maar ik vind het wel flex, er kan nooit genoeg Rinse zijn
Drain Bamage zei:Ik dacht dat het op trance leek
Maybe it does!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."