Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Je kan gewoon punten nemen op de dansvloer.. :P
Klik om te vergroten...

Als je eerst goed rond kijkt gaat dat prima ja.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.

Beetje gaar.

Olle
Klik om te vergroten...

Whehe sucks,
ik stond na the speed freak gewoon met een j in de zaal hehe
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen

==


Weet iemand btw nog tekno omgeving rotterdam dit weekend (of gewoon een free party:grin: )
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
KLIK!

TEKNO ANONYMOUS acid/tekno
Vrijdag 07 Mei

Tijd: 22.00 - 05.00
deur sluit om 1 uur
NO DOGS!!!

Vanavond zal de gonz weer eens goed gaan gonzen!
Het is weer tijd voor een onvervalst acid/tekno feest.
Dit keer met de aandacht vooral gericht op de authentiek Hollandse acid/tekno sound.

DJ'S:
SONNY (plexat)
CHRIS (AA)
SEEND (3mixketiers)

LIVE:
PHANTOMLAB (AA)
RINSE (AA)


Deur Open:22:00 Deur Dicht: 01:00

Entree Gonzer: € 2,50 Entree Niet Gonzer: € 5,00
Klik om te vergroten...

Legaal, maar fuck dat. Dit gaat dik worden. :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
FUCK YES AANWEZIG! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
I sort of expected that. :grin:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog een legale met Rinse en Suburbass.. 24 april in BE.


D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 Mei tekno in Rotterdam. Weet nog niet welke systems.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopezilla zei:
1 Mei tekno in Rotterdam. Weet nog niet welke systems.

Olle
Klik om te vergroten...

Enkel noobs gaan daarheen. Eckte bazen:




Juist, ja.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Dopezilla zei:
1 Mei tekno in Rotterdam. Weet nog niet welke systems.

Olle
Klik om te vergroten...

Enkel noobs gaan daarheen. Eckte bazen:




Juist, ja.
Klik om te vergroten...

Holy fuck. o.o
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
En helemaal niet duur.. Net wat ik dacht. :openmouth:

Het beste van al is nog dat die gast de affiche gemaakt heeft op aanwijzingen van mensen van een forum haha :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is Electro in Hilversum.
En hoorde iets van Tekno in Nieuwegein, wil er zelf ook heen, dus vraag wel na.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
drain bamage zei:
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15

Tell me more...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet nodig, hoef neit alles voor te kauwen. :stoned:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#17
GVD, zeg 't nou maar... ik dacht dat het GVD op trance leek GVD!! :angry:
Mijn wereld stort in elkaar...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nultien zei:
lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen
Klik om te vergroten...

Haha, had ook zo'n gevoel, maar ik vind het wel flex, er kan nooit genoeg Rinse zijn :smoke:

Drain Bamage zei:
Ik dacht dat het op trance leek
Klik om te vergroten...


Maybe it does! :openmouth:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
nultien zei:
lol, waarom zie ik Rinse ineens op fucking veel feestjes verschijnen
Klik om te vergroten...

Haha, had ook zo'n gevoel, maar ik vind het wel flex, er kan nooit genoeg Rinse zijn :smoke:

Drain Bamage zei:
Ik dacht dat het op trance leek
Klik om te vergroten...


Maybe it does! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zenith is nog altijd techno. xP
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Techno met een K. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."