Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is al een stuk beter. minder binnen de standaard hokjes van een genre, en meer creatief. dat vind ik prettiger om te luisteren.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat is al een stuk beter. minder binnen de standaard hokjes van een genre, en meer creatief. dat vind ik prettiger om te luisteren.

even een voorbeeldje van genre afbrekende muziek uit een andere hoek, ook weer redelijk hard. ik hou niet van muziekaal behang zoals ze dat soms noemen

[youtube]/T5duS7xekf4[/youtube]
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry maar ik vind dit echt waardeloos, niet omdat het hard en raar is maar omdat het naar mijn mening alleen maar hard en raar is. Ik hoor niet echt iets wat leuk/goed/spannend/mooi/inspirerend/watdanook moet klinken. Geschreeuw met een slechte beat naar mijn mening. 2/10 want nog slechter is mogelijk naar mijn mening. :P

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het zelf niet opzetten, maar opzich wel een geinig liedje.

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een vette visuals bij die clip. deed me een beetje denken aan toen ik die ene clip van de white stripes voor het eerst zag, en bestwel onder invloed was.

ik zal eens wat ket pakken en nog een keer kijken. deze bedoel ik
[youtube]/0J2QdDbelmY[/youtube]

maar daar hoef ik geen meningen over, ik vind de clip wel vet maar verder niks bijzonders. deze clip daarintegen vond ik geniaal toen ik hem voor het eerst zag, maar je moet er ff tijd voor hebben.

niet binnen een half uur reageren dus.
[youtube]/evA-R9OS-Vo[/youtube]
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op momenten hilarisch dat filmpje, maar allemaal veeeel te traag. Het nummer zelf van Beastie Boys is super natuurlijk.

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of het hot of not is weet ik niet. ik vind het echt zo'n nummer om onder je GoPro actiefilmpje te plaatsen. Mountainbiken ofzo... een beetje hip, en totaal niet storend.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
(MeejheM had geen nieuw nummer gepost)

Mindless zei:
Op momenten hilarisch dat filmpje, maar allemaal veeeel te traag. Het nummer zelf van Beastie Boys is super natuurlijk.

Klik om te vergroten...
Deze doet me ook niet erg veel eerlijk gezegd, klinkt wel rustig/relaxed verder 5/10 zou ik zeggen

M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar word ik niet vrolijk van, maargoed, dat heb je met mineur.

ik vind het ritme, tempo, opbouw en gebruik van instumenten/samples niet echt speciaal, maar het is niet echt mijn genre.

ff weer wat weg uit de techno hoek

[youtube]/M1WmyfjDIJc[/youtube]
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Not, die muziekstijl is helemaal men ding niet :)

klassiekertje
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hot, interessante mix van acid house en goa trance.

Om een beetje in de psychedelische sferen te blijven:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet zo mijn soort muziek. Iedere keer denk ik dat de drop komt maar dan komt hij niet :P .

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heerlijk! :hearteyes:

Nu weer even net wat anders. :)
[youtube]7-Mz6hRUfLE[/youtube]
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Worakls is altijd goed!

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hot! Fijn nummertje :)

[youtube]FLK70Ipe-tI[/youtube]
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brr. Hell no.

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou 'm zelf niet opzetten. :P

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is me net wat te minimalistisch...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."