#1
Moet er in de stemming voor zijn ..
Pante zei:Moet er in de stemming voor zijn ..
Niet mijn type muziek, misschien leuk tijdens het blowen ofzo. https://youtu.be/iyWGodSQVMUMindless zei:Dat is ook best een rare afbeelding.Het nummer vind ik wel grappig, niet heel speciaal.
[youtube]zVJrFkXGgWI&list=PL0E75956FA4176442&index=28[/youtube]
Mindless zei:Nope... vreselijk...
Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

Lijkt met de migratie naar het nieuwe forum te maken te hebben, aangezien de code nu iets anders is. Het rare is echter dat in sommige oude posts de code wel omgezet en in andere weer niet.Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.
Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken.
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10Leuke bump @Sæglópur !
Mening: Wel relaxt, apart muziekie. Hot.
Voor het gemak: vanaf 03:10 start de break en begint het nr eigenlijk pas.
Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.
Uiteraard dat het donker is.Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.
Goede Freestyle met een awkward einde , dat in mijn ogen/oren over zijn ervaring atm gaat...
Als je dit soort muziek apprecieert zul je deze ook wel appreciëren
Heel mooi nummer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."