Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Not, vind die muziek echt walgelijk. Knetterende hoofdpijn krijg ik ervan lol, monotoon zonder diepgang... blijft niet boeien, kan zelfs dit nummer niet uitluisteren... laat staan zo'n party.. brrrr :grin: :grin:

M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Not, het is wel leuk gedaan door die gast, maar niet echt mn ding :)

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
HOTTTHOTTHOT!!! helemaal men ding :wink:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:

https://www.youtube.com/watch?v=B-atdFBdJa0
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Hot, maar hoor wel liever wat oldschool goa :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hier ook hoor, Oldschool blijft de nummer 1 al kan een streepje darkpsy er soms ook wel in :wink:

OT: HOT, lekker potje acid... altijd wel leuk :grin:

Hier, om jou ff blij te maken :grin:

[youtube]5AcFmR-Zn38[/youtube]
Klik om te vergroten...

Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsilocybeMich zei:
Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
Klik om te vergroten...
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Missyy23 zei:
Hot :)

Dit is Dark Soho, heb in Israel gewoond, en dit zijn vrienden van mn ex, net als Cosma die ik eerder plaatste, was vette scene daar, veel leuke parties geweest :grin:

Klik om te vergroten...

HOT , zolang het maar psychedelic is :openmouth:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
PsilocybeMich zei:
Wow, wist niet dat je die Anoebis kende, ik ga volgende maand naar een feestje waar hij hij zal draaien!!
Klik om te vergroten...
Hij is de god van de old school vind ik, ik ga ook vaak naar feestjes waar'ie draait :grin:
Jij ook een belg?

Grts suntripper :) :) :)
Klik om te vergroten...

Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsilocybeMich zei:
Ja, ik ben ook van belgie :tongueout: Ga je 27 september naar high frequencies in brussel? Anoebis, whicked hayo, lucid mantra,...
Klik om te vergroten...
Geen flauw idee nog, eerste party met anoebis zal.. 'Belgian Connection' zijn waar ik heen ga Op 12 september.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#12
mandragora zei:
Klik om te vergroten...
Hot, ondanks het casio keyboard ding op laatst, het swingt, alles is heel strak gespeeld, strakke drums, goeie muzikanten, lekkere solo improvisaties.

h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joopiejo zei:
Klik om te vergroten...

Hot, Heerlijk nummertje. Als ik skaff ben luister ik deze altijd wel. Klinkt zo heerlijk :stoned:

R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Not, echt niet iets voor mij...

Muziek begint bij 1:13 ^_^

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
HOT, zoals de titel laat uitschijnen, dit geeft me echt positieve energie!

Normaal ben ik niet van de commerciële plaatjes, maar van deze word ik ALTIJD vrolijk!
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Not, vind het echt soft, had het veel harder en vetter verwacht bij de naam defqon, maar goed, ieder zn ding natuurlijk :)

M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mandragora zei:
HOT, zoals de titel laat uitschijnen, dit geeft me echt positieve energie!

Normaal ben ik niet van de commerciële plaatjes, maar van deze word ik ALTIJD vrolijk!
Klik om te vergroten...


Hot :grin: idd leuk nummer, en snap wat je bedoelt met normaal niet van het commerciele zijn maar dat het je vrolijk maakt, dat heb ik met dit nummer :wink:

P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#18
Missyy23 zei:
mandragora zei:
HOT, zoals de titel laat uitschijnen, dit geeft me echt positieve energie!

Normaal ben ik niet van de commerciële plaatjes, maar van deze word ik ALTIJD vrolijk!
Klik om te vergroten...


Hot :grin: idd leuk nummer, en snap wat je bedoelt met normaal niet van het commerciele zijn maar dat het je vrolijk maakt, dat heb ik met dit nummer :wink:

Klik om te vergroten...

NOT, hoor liever neurofunk als ik naar dnb luister

Dubheads?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Best wel. :wink:

Je nummer is trouwens wel nice, maar ik vind 't wel een beetje standaard dnb.

Meer dnb:

H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Best wel tof Mindless! Ik luister daar normaal nooit naar en ik vraag me af hoe mensen daar op dansen :tongueout: Wel gave muziek!

Ik heb deze weer ontdekt <3


Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...131415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."