Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
0/10 ik hoop egt dat je niets serieus bent..

0:38 hahah hierop gisteren keihard staan knallen op liberty white om half6 en ik ben serieus :)
[youtube]oopdeXgLMto&playnext=1&list=PLBBA281F22B8982CF[/youtube]
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
10/10 voor tripped, standaard

Sucy's nigh Off is nog beter, zal 'um in de loop der dagen weer eens op youtube zetten



PS: wat vond je zo slecht aan dat vorige ? :P
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
gwn, opgefuckte pitchmet die kk irritante vocal en die kick is al helemaal gay

droge keel daar had iedereen last van op liberty white, was ook 1 vd afsluiters gisteren :sunglasses:
10/10

psychedelic
[youtube]epVomm5xidA&fmt=18[/youtube]
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Warm
8/10


[youtube]Q2q-nsKvKm8[/youtube]
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Best leuke loopjes, maar uiteindelijk nogal (erg) futloos voortkabbelend. 5/10

U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#6
leuk topic moet weer terug komen:)

luister deze muziek zelf niet maar vind het toch fijn om naar te luisteren dit nummer. 7/10

wat harders :)

f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#7
^ben het met je eens, idd erg leuk topic! (:

Ik geef het nummer op dit moment een 5,5.
Erg eentonig en als er variatie in zit is deze niet extreem of origineel.
Ik denk wel als ik meer van het padtie af ben, dat ik het meer kan waarderen.

Misschien een beetje standaard, maar nog steeds superfijn:

U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry fly:P we postten op hetzelfde moment dus mijn oordeel was over het nummer van mandrogora hahah DnB of dubstep is niets voor mij helaas:P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
^^1/10 (voor de moeite :) ), helemaal me ding niet.
Mij iets te eentonig, te commercieel klinkend, irritante/harde beat die het overtouw neemt.

U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nice :) lekker opbouwend! 8.5/10

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
beetje duister, bezwerend, meeslepend, net als je denkt dat het wat eentonig word lijkt dat het 'bezweringsgevoel' hier de overhand neemt...kortom het blijft boeien. En de zang zit in me hoofd en krijg'm er niet uit :grin: , normaal me ding niet echt zulke muziek toch een Dikke 8!
Om maar een beetje in de duistere sfeer te blijven :)
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nice! Veel hoger tempo dan ik normaal luister en kan me ook lastig voorstellen hoe ik hier op kan dansen naast springen maar zeker een tof nummer met veel variatie en zeer meeslepend. 9/10

Wanneer iemand deze opzet kan de hele avond bij mij niet meer stuk :grin: :

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
1/10, zulke muziek kan me echt niet bekoren :kots: (volgende keer beter :grin: )

U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#14
haha kan gebeuren :grin:

Jou nummer kan ik weinig over zeggen want het is totaal niet mijn ding. Wordt me toch net iets té trippy(misschien eens tripmiddelen proberen? :P) Voor mijzelf is die Not helaas.

MPIA3 voor de herkansing!

F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opzich best wel prima, Hot. :)

C
CrimsonDeathLid
01-01-2024, 00:00
#16
De muziek zelf is niet slecht maar ben niet zo'n fan van de zang. Dus voor mij Not.

Deleyaman - September Song


<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZrePFPfeo2Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet zo heel slecht maar niet echt me smaak dus not.

[youtube]watch?v=0b4W7k3UKME&spfreload=10[/youtube]
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van alle muziekstijlen die op Core eindigen, vind ik Acidcore nog wel het meest dragelijk :wink: Dat is meer vanwege mijn affiniteit met Goa, Psytrance en Acid techno :P

Ik geef hem ondanks mijn smaak een HOT dus!

Volgende nummer:

69
U
UhNeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Van alle muziekstijlen die op Core eindigen, vind ik Acidcore nog wel het meest dragelijk :wink: Dat is meer vanwege mijn affiniteit met Goa, Psytrance en Acid techno :P

Ik geef hem ondanks mijn smaak een HOT dus!

Volgende nummer:

69
Klik om te vergroten...

Heeeeel hot

Nu het weer een beetje lente word gelijk weer verslaafd aan dit nummer, normaal iets te soft maar zoooo chill! :hearteyes:

https://www.youtube.com/watch?v=zAuDeWZguDY
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt best goed! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."